مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > آموزش مانیکور ناخن در خانه

آموزش مانیکور ناخن در خانه

0
(0)

چطور ناخن‌هایمان را بدون نقص مانیکور کنیم؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که  آموزش مانیکور ناخن در خانه چگونه است و چطور ناخن‌هایمان را بدون نقص مانیکور کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید .

لازم نیست حتماً ناخن‌کار باشید تا این نکات را بدانید ، هر خانمی با دانستن این نکات می‌تواند مانند یک ناخن‌کار حرفه‌ای ناخن‌های خود را مانیکور کند .

لاک قبلی‌تان را پاک‌کنید :

 برای لاک‌های معمولی از لاک پاک‌کن بدون استون و برای پاک کردن لاک‌های اکلیلی و رنگ‌های خیلی تیره از نوع استون دار آن استفاده کنید . یکی از اختراعات جالب پاک‌کننده‌های فوری هستند که شما می‌توانید انگشتتان را داخل یک شیشه فروبرید و بچرخانید تا لاکتان پاک شود .

ناخن‌هایتان را کوتاه کنید و آن‌ها را سوهان بکشید :

 ناخن‌هایتان را با کمک ناخن‌گیر یا قیچی کوتاه کنید ، سپس با استفاده از سوهان ناخن‌هایتان را به شکلی که دوست دارید درآورید .

ناخن‌های خود را در آب قرار دهید :

این مرحله کاملاً انتخابی است ولی برای اینکه تجربه یک سالن آرایشی را به خانه بیاورید . دستانتان را برای 5 دقیقه در آب ولرمی که چند قطره صابون داخل آن ریخته‌اید قرار دهید . این کار کوتیکول ناخن شما را نرم و دستتان را برای مرحله بعدی آماده می‌کند .

کوتیکول خود را به عقب فشار دهید :

 اگر کوتیکول شما خیلی جلو نیامده باشد این مرحله خیلی حیاتی نیست . (برای کسانیکه خیلی با کوتیکول آشنایی ندارند، به پوستی که دور قسمت رویش ناخن از انگشتان رشد می‌کند کوتیکول می‌گویند .

این پوست گاهی اجازه نمی‌دهد تا درست لاک بزنید و با عقب دادن آن ناخن شما کشیده‌تر و مرتب‌تر به نظر می‌رسد .) برای عقب دادن کوتیکول می‌توانید از پوشر مخصوص این کار استفاده کنید .

گاهی در آرایشگاه‌ها کوتیکول اضافه دور ناخن را جدا می‌کنند . ولی این کار ریسک‌هایی مانند عفونت و زخم شدن را به همراه دارد و ما این کار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم .

با استفاده از یک اسکراب سلول‌های مرده را جدا کنید :

از اسکراب دست و بدن یا اسکرابی که خودتان با استفاده از شکر و روغن‌زیتون درست کرده‌اید استفاده کنید . این اسکراب سلول‌های مرده را از روی پوست شما جدا می‌کند  . و ظاهر دستتان را زنده و بافت آن را نرم می‌کند .

پوستتان را مرطوب کنید :

مرحله بعدی استفاده از کرم یا لوسیون موردعلاقه‌تان است .

لوسیون اضافه را از روی ناخن‌ها پاک‌کنید :

چربی مانع چسبیدن درست لاک به ناخن می‌شود . بنابراین با دستمال و یا حوله باقی‌مانده لوسیون را از روی ناخن‌ها پا کنید . اگر دستتان خیلی چرب است می‌توانید از چند قطره لاک پاک‌کن هم استفاده کنید .

 آموزش مانیکور ناخن در خانه

آموزش مانیکور ناخن در خانه

اول یک لایه بیس کات یکدست کننده بزنید :

این محصول باعث می‌شود لاک شما ماندگاری بیشتری پیدا کند . و تمامی پستی‌وبلندی‌های روی ناخن شما را پر و سطح آن را صاف و منظم می‌کند . این یکی از ترفندهایی است که سالن‌ها از آن استفاده می‌کنند .

دو لایه لاک بزنید :

برای لاک زدن همیشه انتخاب‌های زیادی وجود دارد . ولی بهتر است از نوعی ماندگار استفاده کنید که به‌راحتی از روی ناخن کنده نشود . برندهایی مانند Orly، Essie، China Glaze و OPI گزینه‌های خوبی هستند .

سه بار قلم را روی هر ناخن بکشید یک بار در قسمت چپ ، یک بار در قسمت راست و یک بار وسط . اگر در قسمتی اشتباه کردید سریع آن را پاک‌کنید تا خشک نشود . همیشه لایه‌های لاک شما باید نازک باشند . دو لایه نازک بهتر از یک لایه ضخیم است .

اجازه دهید لاکتان خشک شود :

 پیشنهاد می‌کنیم به هر لایه حداقل 5 دقیقه زمان دهید تا خشک شود . برای اینکه لاکتان بعد از تمام شدن زودتر خشک شود می‌توانید از تاپ کات استفاده کنید . یا ناخن‌هایی که تقریباً خشک‌شده‌اند را زیر آب سرد بگیرید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها