مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > آرایشگاه رفتن در دوران کرونا

آرایشگاه رفتن در دوران کرونا

0
(0)

البته که در دوران شیوع کرونا می توانید به آرایشگاه بروید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به مبحث آرایشگاه رفتن در دوران کرونا خواهیم پرداخت .

شاید از این تیتر تعجب کرده باشید، اما فرقی ندارد که آرایشگاه مورد نظر چه سیاست هایی برای مقابله با کرونا اندیشیده باشد، در هر صورت باید از ماسک استفاده کنید . در غیر این صورت واقعا وظیفه عمومی و اجتماعی خود را انجام نداده اید و شرم بر شما باد .

شاید درباره باز شدن مجدد سالن ها و آرایشگاه ها در دوران کووید-19 سردرگم باشید و مطمئن نباشید که چه چیزی درست است .

بعد از گذشت ماه ها که توانستیم کارهای غیر ضروری خود را کنار بگذاریم و افرادی را که با ما زندگی نمی کنند را ملاقات نکنیم، کم کم همه چیز باید به روال عادی برگردد، یعنی چاره ای به جز این وجود ندارد . در حال حاضر رستوران ها، مغازه ها و حتی سالن ها و آرایشگاه ها در هر شهر و کشوری باز می باشند. گردش چرخ اقتصادی هر کشوری بدون شک برای هر کسی که زندگی و درآمد اش تنها بازگشایی مجدد مغازه ها و فروشگاه ارتباط دارد، ضروری است . تنها یک مشکل بزرگ وجود دارد: برخی مشتریان ماسک استفاده نمی کنند و احساس می کنند که حق با آن ها است .

آرایشگاه رفتن در دوران کرونا

آرایشگاه رفتن در دوران کرونا

اما من اینجا هستم تا به شما یادآوری کنم :

اگر می خواهید به سالن ناخن کاری بروید، موهای تان را کوتاه کنید و یا ابرو های تان را وکس کنید، خواهشا آن ماسک لعنتی را بزنید .

شخصا به عنوان کسی که هر ماه باید برای کارهای صورت و موهایم به آرایشگاه بروم ، ژل ناخن هام را ترمیم کنم، ابروهایم را اصلاح نمایم و یا حتی مژه هایم را اکستنشن کنم و غیره

این ضرورت برای استفاده از ماسک را در هر سالنی متوجه شده ام . شاید این گونه خدمات غیر ضروری به نظر برسند، اما بسیاری از مردم به این کارها به عنوان مراحلی برای مراقبت از خود می نگرند .

مخصوصا در دوره ای که هر چیزی که در سراسر دنیا اتفاق می افتد می تواند این احساس را به شما بدهد که کنترل زندگی خود را از دست داده اید و در جایگاه مناسبی قرار ندارید .

و همان طور که گفتم بسیاری از افرادی که در سالن ها و آرایشگاه ها کار می کنند می خواهند دوباره مشتریان خود را ببیند . به طور مثال آرایشگر من پیامی را در همان روز همیشگی در هفته که پیش او می رفتم برای من پیامی فرستاد که آرایشگاه مجددا باز شده است . و به من اصرار می کرد که سریعا وقتی را مشخص کنم و نزد او بروم .

اگر شما چنین پیامی را دریافت نکرده اید، بهتر است قبل از این که به نزد آرایشگر خود بروید ، با او تلفنی صحبت کنید که آیا قصد باز کردن سالن را دارد یا خیر .

تنها دلیلی که اجازه داریم هم اکنون به این گونه کارهای غیر ضروری خود برسیم این است که هر کسی وقت بیرون می رود و یا کار انجام می دهد که می داند در تماس مستقیم با سایر افراد می باشد، از ماسک استفاده می کند .

اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که New York’s Times در 17 جولای گزارش داده است  :

که 80 درصد از آمریکایی ها از ماسک به طور مرتب و همیشه مخصوصا زمانی که در فاصله نزدیک با افراد دیگر قرار می گیرند، استفاده می کنند .

 

از جایی که بسیاری از مشاغل دوباره بازگشایی شده اند، به نظر می رسد که این درصد می تواند کاهش یابد  . زیرا عده ای از مردم در اینترنت و فضای مجازی به ما یادآوری می کنند که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) گفته بود که نیازی نداریم ماسک استفاده کنیم ، از این رو چرا باید چنین چیز مسخره ای را در تمام طول روز تحمل کنیم ؟

درست است، اما دستورالعمل های سازمان CDC درباره پوشاندن بینی و دهان تغییر کرده است .

زیرا علم و دانش روز به روز روی این بیمار کار می کند و شواهد جدیدی مشخص می شود . یکی شدن بی سابقه جریان کرونا ویروس و شبکه های اجتماعی و اخبار 24 ساعته باعث شده است تا عموم مردم واقعا در جریان آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه باشند .

این موضوع به این معنی است که حقیقت و واقعیت ها بر اساس تازه ترین و بهترین شواهد، مدام در حال تغییر است . در حال حاضر مطالعات نشان داده است که اگر من زمانی می خواهم به کارهای خود بیرون از منزل برسم .  از ماسک استفاده کنم، امکان این که این ویروس را به کسی انتقال بدهم یا حتی آن را دریافت کنم بسیار کم است .

هم چنین، اگر جزو آن دسته افراد لعنتی باشید که از استفاده از ماسک و پوشاندن بینی و دهان سرباز می زنند و هم چنین قصد رفتن به آرایشگاه را دارید، در واقع افرادی که در سالن کار می کنند و هر کس که در آن جا رفت و آمد می کنند را به خطر می اندازید .

بسیاری از مشاغل زیبایی اشاره کرده اند که استفاده از ماسک در محل کارشان ضروری است. در بسیاری از مغازه ها و یا سالن های  زیبای نیز یک بسته ماسک صورت برای افرادی نگه داشته می شود که فراموش کرده اند ماسک خود را بیاورند و یا به نظر می رسد که ماسک شان آلوده و بسیار کثیف می باشد .  پوشیدن ماسک واقعا بی دردسر است و ریسک ابتلا را به شدت کاهش می دهد .

من گفت و گوهای بسیاری در دنیای مجازی شاهد بوده ام که پیشنهاد می کردند که CDC باید دروغ بگوید که کسی که از ماسک استفاده می کند به اندازه اطرافیان خود تحت مراقبت قرار می گیرد . زیرا برخی افراد هستند که برای سلامتی دیگران به خود زحمت نمی دهند تا ماسک را روی صورت شان تحمل کنند .

اما این موضوع دیگر یک دروغ نیست و واقعیت دارد هر کس با استفاده از ماسک نه تنها از خود، بلکه از اطرافیان خود مراقبت می نماید. این روزها مردم بیشتر اعتقاد دارند که پوشیدن ماسک موجب یک اتحاد دسته جمعی می شود . با تمامی مواردی که گفته شد باید یک چیز را به شما یادآوری کنیم :

اگر از این ماسک لعنتی استفاده نمی کنید، باید حتما در خانه بمانید . همین و تمام.

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/wear-mask-salon-covid-19

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها