مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , > لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

0
(0)

10 لاک ناخن محبوب برای پاییز 2020

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به معرفی لاک های ناخن محبوب پاییز 2020 خواهیم پرداخت .
در ادامه با سایه رنگ هایی آشنا می شوید که مطمئنا در فصل پاییز امسال، تمام صفحه اینستاگرام شما را پر خواهند کرد.

نظر صادقانه من این است که پاییز بهترین فصل است.

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020
و قبل از این که در این زمینه نظر خود را بگویید، لحظه ای گوش کنید: در این فصل هیچ رطوبتی وجود ندارد و این موضوع به معنای کمتر عرق کردن شما است .

هم چنین قهوه داغ باز هم بیش از هر چیزی می چسبد و پوشیدن یک سویشرت ضخیم و پشمی نیز بهترین چیزی است که می توانید در کنار هوای خنک و سرد تجربه نمایید .
دلیل دیگری که عاشق پاییز می باشم این است که رنگ ناخن ها نیز تغییر می یابد . به این ترتیب، تمامی رنگ های نئونی پاستلی که در طول تابستان استفاده می کنیم، دیگر متناسب به نظر نمی رسند . در عوض، همیشه باید به دنبال رنگ های گرم و مات تر باشیم، زیرا بیشتر حال و هوای پاییز را به ما منتقل می کنند .
برای این که برای مانیکورهای پاییز سال 2020 الهاماتی را دریافت کنید، در این مقاله شما را با سایه رنگ هایی آشنا می کنیم که بی شک در پاییز امسال محبوب خواهند شد .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

نارنجی (که خیلی شبیه نارنجی پایه نیست):

Chanel Le Vernis in Cruise

در حالی که سایه رنگ های بولد برای تابستان خیلی مناسب نیستند، اما هم چنان نمی توانند تنها به این دلیل که هوا رو به سرد تر شدن می کند، گزینه برتر و اول برای فصل پاییز در نظر گرفته شوند .

در عوض رنگ های روشن هنوز هم می توانند با حال و هوای پاییز مطابقت داشته باشند . این سایه رنگ نارنجی واقعا تغییر باشکوهی از فصل تابستان به فصل پاییز می باشد و رنگ کدویی آن این موضوع را اثبات می کند .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

بنفش متغیر:

Lights Lacquer in Alexandrite

 

این سایه رنگ الهام گرفته شده از تغییر رنگ الماس می تواند در فصل پاییز امسال ترند روز باشد . مطمئنا این رنگ لاک به شما حس اعتماد به نفس و خوش شانسی می دهد . چیزی که این روزها بیش از هر چیزی به آن نیازمندیم .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

مرلوت تیره:

O.P.I Muse of Milan Nail Lacquer Collection in Complimentary Wine

 

یک رنگ تیره جایگزین مانیکورهای مشکی خود می خواهید ؟ هیچ کجا به دنبال آن نگردید که این شیشه لاک ناخن به رنگ مرلوتی می تواند همان چیزی باشد که می خواهید .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

نود تیره :

Pear Nova Lacquer in Dianna Boss

 

لاک های ناخن با رنگ نود گرم یکی از اولویت های اول خانم ها می باشد زیرا بسیار زیبا و ظریف به نظر می رسند. در حالی که لاک نود یک مانیکور یکدست را به وجود می آورد و در هر فصلی بسیار زیبا دیده می شود، این لاک از این برند با فرمول خاصی که دارد، درخشش بسیاری به ناخن ها می بخشد و مانع لب پریدگی و ترک خوردگی چشمگیر ناخن ها می گردد .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020
آبی دریایی:

Nails.Inc 45 Second Speedy Gloss in Time For Trafalgar Square

زمانی که بحث پاییز می شود، مردم تمایل دارند تا از تناژهای تیره تری برای ناخن های خود استفاده کنند و آبی دریایی به اندازه کافی تیره است تا نظر آن ها را جلب کند ، اما هم چنان می تواند رنگ برجسته و چشمگیری نیز به نظر برسد .

در هیچ کجای دنیا نمی توانید لاکی مانند این را بیابید که این چنین سریع خشک شود . به ثانیه شمار ساعت خود دقت کنید، این لاک فقط به 45 ثانیه زمان نیاز دارد .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

به رنگ گل پئونی (یا گل صد تومانی):

Sally Hansen Good. Kind. Pure Vegan Nail Polish in Peony Origins

رنگ این لاک کاملا به رنگ گل فوشیا نیست ، اما کاملا هم صورتی پاستلی به نظر نمی رسد . این سایه رنگ از یک گل زیبا به نام پئونی الهام گرفته شده است و به این ترتیب یک انتخاب عالی میان این رنگ ها می باشد . در ارتباط با فرمول این لاک باید گفت که 100 درصد وگان است و با مواد تشکیل دهنده گیاهی ترکیب شده است .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

قرمز متالیک :

essie Nail Polish in Wrapped in Rubies

در حالی که قرمز یک لاک ناخن کلاسیک می باشد که هرگز از مد نمی افتد، اما ارتقای این سایه رنگ همراه با نسخه متالیک می تواند تغییر شگفت انگیزی باشد . سایه رنگ شاینی این لاک واقعا مورد علاقه بسیاری از خانم ها خواهد بود.لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

قهوه ای سوخته :

Olive & June Nail Polish in JJ

قهوه ای ممکن است یک رنگ لاک ناخن غیر منتظره برای تابستان به نظر برسد، اما هم چنان گزینه درجه یک برای پاییز به شمار می رود . چه کسی چنین رنگ زیبایی را که با هر چیز دیگری هماهنگی دارد، نمی خواهد ؟

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020
سبز زمردی :

Orosa Pure Cover Nail Paint in Saguaro

فکر کنید که رنگ لاک مشکی و آبی دریایی خود را با هم ترکیب می کنید تا یک رنگ سبز زمردی زیبا و با تناژ خنکی به دست بیاید ، درست مانند این لاک ناخن. این رنگ برای تمام فصل پاییز گزینه مناسبی در نظر گرفته می شود، زیرا یک رنگ کامل و بسیار زیبا است و به آدم احساس انرژی و طراوت می دهد .

البته در این زمینه باید به لاک سبز رنگ Nails.Inc Don’t Stop Be-Leaving Plant Based Nail Polish Duo نیز اشاره کرد که همراه با یک سایه طلایی می باشد، به این ترتیب می توانید به عنوان لایه بالایی روی آن به کار ببرید تا یک نمای متالیکی به وجود بیاید . یک ترند دیگر برای فصل پاییز .

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

لاک های ناخن محبوب پاییز 2020

اکلیلی خون آشامی :

JINsoon Nail Polish in Farrago

 

در نگاه اول، این لاک ناخن به نظر مشکی اکلیلی می آید . اما در واقع، بنفش- قرمز تیره است که دارای اکلیل های طلایی می باشد . زرق و برق غیر منتظره رنگ طلایی این لاک نظر بسیاری از خانم ها را جلب نموده است .

منبع مقاله :

https://www.instyle.com/beauty/nails/best-fall-nail-colors

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    مقالات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها