مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , , > جدیدترین اسکراب های لب

جدیدترین اسکراب های لب

0
(0)

چگونه به لب های تان انرژی بدهید : 3 اسکراب لب که واقعا از محبوبیت بالایی برخوردار است

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد جدیدترین اسکراب های لب که بسیار معجزه خواهد کرد صحیت می کنیم.

هشدار : با استفاده از این محصولات، ممکن است وسوسه شوید تا آن ها را بخورید .

من طرفدار پر و پا قرص رژلب ها هستم. محصولات بسیاری روی میز آرایشی من وجود دارد که مربوط به لب ها می باشند . من واقعا به برخی از این محصولات علاقه دارم و زندگی بدون آن ها برایم سخت است . در این مقاله می خواهم درباره این محصولات لب تازه راه اندازی شده صحبت کنم و بگویم که با استفاده از آن ها چه حسی خواهید داشت .

جدیدترین اسکراب های لب

جدیدترین اسکراب های لب

 

نام محصول :

Bite Beauty Agave+ Weekly Vegan Lip Scrub

جدیدترین اسکراب های لب

جدیدترین اسکراب های لب

اسکراب های لب برای از بین بردن سلول های مرده که روی لب های ترک خورده انباشته شده اند، بسیار مناسب می باشند . در طول دوران شیوع بیماری کووید-19، همه ما وظیفه خود را با خانه ماندن انجام می دهیم، اما هوا در برخی از آپارتمان ها بسیار خشک است و این موضوع به این معنا است که لب ها نیاز دارند تا هر روز اسکراب شوند. این محصول وگان واقعا مورد علاقه من می باشد و دارای شکر های طلایی برای لابه برداری، آنزیم های پاپایا برای از بین بردن پوسته پوسته ها و اسکالان برای آبرسانی می باشد. به عبارت دیگر، این اسکراب، لب ها را تمیز، لایه برداری و کاندیشن می کند.

گاهی اوقات استفاده از بالم لب به تنهایی کافی نیست . من شخصا اخیرا به مراقبت از پوست لب هایم توجه ویژه ای می کنم و سعی می کنم تا سطح رطوبت پوست لب هایم را افزایش دهم تا سالم و زیبا بمانند . این اسکراب دارای بافت لوکس و رایحه بی نظیر وانیل می باشد .

خودتان را نگه دارید نمی توانید آن را بخورید . من ابتدا یک پارچه مرطوب و گرم را روی لب هایم می کشد و سپس از این اسکراب به مدت یک دقیقه با حرکات چرخشی روی لب ها استفاده می کنم تا هرگونه پوسته پوسته و خشکی از بین برود و یک لایه پوست صاف و هموار و نرم و لطیف نمایان شود .

 

 

 

نام محصول :

Sara Happ The Lip Scrub in Brown Sugar

جدیدترین اسکراب های لب

جدیدترین اسکراب های لب

چشم های خود را رو به اسکراب های لب مناسب انواع پوست باز کنید. این محصول طرفداران بسیاری دارد و دلیلی برای این موضوع وجود دارد: واقعا لب ها را مرطوب، نرم و لطیف می کند. استفاده از کریستال های شکر قهوه ای در این محصول موجب شده است تا هم طعم شیرین داشته باشد و اگر مقداری از آن را توسط زبان خود به داخل دهان بردید، مشکلی به وجود نیاید- اما نباید همه آن را بخورید، خواهشا جلوی خودتان را بگیرید☻. این محصول حاوی روغن دانه جوجوبا و گریپ فروت همراه با عصاره های گیاهی دیگر می باشد و به این ترتیب یک پرایمر لب عالی برای استفاده از بالم، برق لب و رژلب مورد نظرتان می باشد .

من سال های سال است که از این اسکراب استفاده می کنم . شکر قهوه ای تازه موجود در این محصول، کار خود را به خوبی انجام می دهد و لب ها را نرم و لطیف می کند. من مقداری از این شکر قهوه ای را روی لب هایم مالش می دهم . در ابتدا به نظر می رسد که یک لایه چربی روی لب های تان تشکیل می شود، اما بعد از مدتی جذب پوست شده و لب های تان را صاف و نرم و لطیف می نماید . احساس می کنم که ماندگاری رژلب روی لب هایم بعد از استفاده از این محصول، بسیار بیشتر می شود .

 

 

 

نام محصول :

Fresh Sugar Lip Polish Exfoliator

جدیدترین اسکراب های لب

جدیدترین اسکراب های لب

این محصول جلا دهنده لب ها، به نرم و لطیف کردن و آبرسانی فوق العاده مشهور می باشد . این محصول از یک کوکتلی از کریستال های شکر قهوه ای و مواد مرطوب کننده طبیعی مانند روغن جوجوبا و شی باتر تشکیل شده است تا حال و هوای لب های تان را به طور کلی تغییر دهد . اگر لب های شما خشک و کدر است، از این محصول کاندیشن کننده روی لب های خود بزنید تا زندگی را به پوست لب های تان باز گردانید و هر گونه سلول های مرده را از پوست لب خود جدا نمایید .

ایده جلا دهنده به پوست لب ها در این محصول به نظر عالی می باشد، این طور نیست ؟

بافت این محصول واقعا مخملی احساس می شود و من شخصا ابتدا آن را با انگشتان خود گرم می کنم تا روغن جوجوبا و شی باتر آن فعال شود. سپس روی لب هایم به مدت چند دقیقه می مالم. نباید حرکات سفتی و سختی را روی لب های تان انجام دهید .

من گاهی در حین مالیدن آن روی لب ها، آهنگ می گذارم و می رقصم. واقعا معرکه است . زمانی که آهنگ و رقصم تمام می شود، از یک دستمال کاغذی برای پاک کردن بقایای اسکراب روی لب هایم استفاده می کنم. بعد از آن، از یک یالم مرطوب کننده به کار می برم تا رطوبت پوست لب های خود را حفظ نمایم.

 

 

منبع مقاله :

  https://www.marieclaire.com/beauty/makeup/g32032052/best-new-lip-products-april-7-2020/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها