مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > چگونه از ناخن‌هایمان مراقبت کنیم

چگونه از ناخن‌هایمان مراقبت کنیم

0
(0)

چگونه از ناخن‌هایمان مراقبت کنیم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرابشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه از ناخن‌هایمان مراقبت کنیم ؟ در ادامه با ما همراه باشید .

همیشه برای مراقبت از ناخن‌هایتان، آن‌ها را خشک نگه دارید ؛ این کار از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها روی ناخن‌ها جلوگیری می‌کند .

همیشه بعد از حمام ناخن‌های خود را کوتاه کنید. برای این کار از قیچی و یا ناخن‌گیر تیز استفاده کنید . بعدازاینکه ناخن‌های خود را گرفتید می‌توانید با سوهان کناره‌ی آن‌ها را شکل دهید .

چگونه از ناخن‌هایمان مراقبت کنیم

چگونه از ناخن‌هایمان مراقبت کنیم

زمانی که از کرم دست استفاده می‌کنید آن را روی ناخن‌هایتان هم بزنید و آرام با نوک انگشتان ماساژ دهید .از دستکش‌های نخی برای رانندگی یا زمانی که کارخانه انجام می‌دهید استفاده کنید .اگر دوست ندارید لاک بزنید می‌توانید از برق ناخن استفاده کنید . لاک رطوبت را داخل ناخن شما حبس می‌کند و این برای ناخن شما مفید است .

لاک را به قسمت‌های بیرونی ناخن‌های خود بزنید تا جلوی شکسته شدن آن‌ها را بگیرید .در صورت بروز هرگونه بریدگی باید آن ناحیه را ضدعفونی کنید . زیرا باکتری‌ها به‌آسانی روی ناخن‌ها رشد می‌کنند .

با سوهان کشیدن ناخن‌ها، اجازه ندهید تا وارد گوشتتان شوند .اگر برای مدت زیادی می‌خواهید زیر آفتاب باشید . یا در یک روز آفتابی رانندگی کنید، ضد آفتاب به پوست دست و ناخن‌هایتان بزنید .

هیچ‌وقت ناخن‌هایتان را به چشم یک وسیله برای بریدن یا برداشتن چیزی نگاه نکنید .نگه‌داشتن زیاد ناخن‌ها در آب و صابون، باعث نرم شدن آن‌ها می‌شود .

لاک پاک‌کن را به‌اندازه مصرف کنید . و تا جایی که می‌توانید از لاک پاک‌کن‌های بدون استون استفاده کنید . چراکه استون ناخن و پوست دستتان را خشک می‌کند .

از محصولاتی که حاوی تولوئن و فرمالدئید هستند اجتناب کنید. این مواد برای ناخن‌ها و بدن شما مضر هستند .پوست دور ناخن خود را زیاد از حد نکشید و به‌جای کندن آن‌ها با روغن و به‌آرامی آن‌ها را به عقب هل دهید .

از مانیکوریست خود بخواهید تا لوازمش را جلوی شما استریل کنند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها