مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

0
(0)

واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

 راهنمایی کامل درباره هر چیزی که باید بدانید

چگونه برچسب های مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست و یا معنای دقیق روش های درمانی را متوجه می شوید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ اطلاعاتی در مورد واژه نامه مراقبت از پوست  حرف K و دانش آن به شما خواهیم گفت .

این صفحه را بوک مارک یا ذخیره کنید . جدی می گوییم، همین حالا این کار را انجام دهید. ما بیش از هر شخص دیگری می دانیم که صنعت و زمینه زیبایی چقدر می تواند وسیع و پیچیده باشد .

مخصوصا اگر حرف از پوست در میان باشد. برای کمک بهتر به شما، مجموعه ای از عبارت های مرتبط با پوست همراه با 100 تعریف جدید از جمله مواردی که تزریقی یا موضعی می باشند را گرد هم آوردیم . و هم چنین مشکلات پوستی و اصطلاحات موجود در مطب ها و کلینیک ها و انواع ابزارهای محبوبی که  مورد استفاده قرار می گیرد را تحت پوشش قرار می دهیم .

از این رو دفعه بعد زمانی که نسبت به یک برچسب مواد تشکیل دهنده محصول مراقبت از پوستی احساس سردرگمی کردید و نمی دانید که به چه معنا می باشند و چه کاری برای پوست تان انجام می دهند (به طور مثال، هیدروکسی پیناکولون چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟)

و یا اگر نمی دانید که پزشک متخصص شما درباره چه روش درمانی صحبت می کند (RF؟ LED؟ LPL؟ PRP؟)، این لغت نامه با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود و می توانید به راحتی دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بسط دهید .

واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

K

K-BEAUTY

یک طبقه از محصولات مراقبت از پوست (اسانس ها، ماسک های ورقه ای، کوشن ها) و مراحل مراقبت از پوست (شستشوی دوبل یا روتین های چند مرحله ای) و ترفندهای مراقبت از پوست (پوست شفاف و شیشه ای) از کشور کره جنوبی است که روی سلامتی، آبرسانی، درخشندگی و پوست بدون میکاپ تمرکز و تاکید دارد.

 

KAOLIN

یک ماده شبیه به خاک رس که چربی های پوست را جذب می کند و از برق زدن پوست جلوگیری می کند.

 

واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

واژه نامه مراقبت از پوست حرفK

KINETIN

یک ترکیب آبرسان که در گیاهان یافت می شود و تقسیم سلولی را تحریک می کند. هم چنین یک ماده تشکیل دهنده محبوب است که به نظر می رسد چین و چروک ها را کاهش داده و تناژ و بافت پوستی را یکدست می کند.

 

KERATOSIS PILARIS

این برآمدگی های قرمز روی پاها و پشت بازوها زمانی که سلول های چسبنده در فولیکول های مو به همدیگر وصل می شوند، روی می دهد از این رو هنگام لایه برداری معمولی از پوست جدا نمی گردند. این یک شرایط رایج و معمولی است که بیشتر به ژنتیک ارتباط دارد و می تواند با کرم ها و اسکراب های لاکتیک اسید فقط کاهش یابد نه این که به طور کامل درمان شود.

 

 

KOJIC ACID

این یک ماده روشن کننده پوست می باشد که مخصوصا در ژاپن از محبوبیت بالایی برخوردار است و اثبات شده است که در مهار تولید ملانین جدید پوست موثر می باشد، اما می تواند هم چنین زمانی که در دوزها و غلظت های بالاتر به کار می رود، موجب التهاب پوست شود.

 

 

KYBELLA (DEOXYCHOLIC ACID)

یک روش تزریقی مورد تایید سازمان FDA برای زیر چانه است. مواد به کار رفته در این روش، غشای سلول های چربی را حل می کند و به این ترتیب باعث آزاد شدن مواد داخل آن ها می شود که سپس توسط سلول های ایمنی بدن در طول چند هفته از بین می رود.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها