مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

0
(0)

واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

 راهنمایی کامل درباره هر چیزی که باید بدانید

چگونه برچسب های مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست و یا معنای دقیق روش های درمانی را متوجه می شوید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ اطلاعاتی در مورد واژه نامه مراقبت از پوست  حرف G و دانش آن به شما خواهیم گفت .

این صفحه را بوک مارک یا ذخیره کنید . جدی می گوییم، همین حالا این کار را انجام دهید. ما بیش از هر شخص دیگری می دانیم که صنعت و زمینه زیبایی چقدر می تواند وسیع و پیچیده باشد .

مخصوصا اگر حرف از پوست در میان باشد. برای کمک بهتر به شما، مجموعه ای از عبارت های مرتبط با پوست همراه با 100 تعریف جدید از جمله مواردی که تزریقی یا موضعی می باشند را گرد هم آوردیم . و هم چنین مشکلات پوستی و اصطلاحات موجود در مطب ها و کلینیک ها و انواع ابزارهای محبوبی که  مورد استفاده قرار می گیرد را تحت پوشش قرار می دهیم .

از این رو دفعه بعد زمانی که نسبت به یک برچسب مواد تشکیل دهنده محصول مراقبت از پوستی احساس سردرگمی کردید و نمی دانید که به چه معنا می باشند و چه کاری برای پوست تان انجام می دهند (به طور مثال، هیدروکسی پیناکولون چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟)

و یا اگر نمی دانید که پزشک متخصص شما درباره چه روش درمانی صحبت می کند (RF؟ LED؟ LPL؟ PRP؟)، این لغت نامه با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود و می توانید به راحتی دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بسط دهید .

واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

G

GENISTEIN

یک فیتواستروژن و یا هورمون گیاهی است که در دانه سویا وجود دارد. در زمینه مراقبت از پوست، این ماده به دلیل خواص روشن کننده و آنتی اکسیدان خود شناخته شده می باشد. هم چنین مطالعات نشان داده است که می تواند تولید کلاژن در خانم های یائسه را تحریک کند.

 

GLABRIDIN

یک ماده شیمیایی یافت شده در عصاره ریشه شیرین بیان می باشد. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدان و روشن کننده پوست می باشد که تولید پیگمنت در پوست را مهار می کند.

 

GLUCOSAMINE

این ماده در بدن انسان یافت می شود و دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می باشد که سال های سال است که به عنوان مکمل خوراکی برای تسکین آرتروز استفاده می شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف موضعی این ماده ممکن است هایپرپیگمنتیشن  را کاهش داده و تولید اسید هیالورونیک را افزایش می دهد و هم چنینی چین و چروک های پوست را صاف و هموار می سازد.

 

GLYCATION

این روند تسریع بخشیدن افزایش سن زمانی روی می دهد که مولکول های قندی در رگ های خونی به بافت پروتئینی در تمام بدن متصل می شود و محصول نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs)، صدمات رادیکال های آزاد و التهابات را به وجود می آورد. از جمله بافت هایی که تحت تاثیر این جریان قرار می گیرند، فیبرهای کلاژن  و الاستین می باشد که مسئول صاف و هموار کردن پوست، پر و برجسته کردن و افزایش انعطاف پذیری پوست می باشد که به این دلیل است که دانشمندان ارتباط بسیار قوی میان رژیم غذایی گلیسمی را با ظهور  چین و چروک و خطوط زودرس پوست می دانند.

 

GLYCERIN

یک ماده مرطوب کننده است که رطوبت را از اتمسفر جذب کرده و برای آبرسانی پوست به کار می برد و به طور رایج در مرطوب کننده ها و شوینده های آبرسان مورد استفاده قرار می گیرد. گلیسیرین یک ماده ارزان قیمت است.

واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

واژه نامه مراقبت از پوست حرفG

GLYCOLIC ACID

یک اسید هیدروکسی آلفا استخراج شده از نیشکر است که مواد چسب مانند میان سلول های پوست را حل می کند و به لایه برداری و بهبود بافت پوست کمک می نماید. گلیکولیک اسید معمولا در محصولات بسیار پیشرفته به کار می رود، مانند شوینده ها، کرم ها و ماسک ها.

 

GOJI EXTRACT

این ماده از یک میوه کوچک بومی در قاره آسیا گرفته می شود که سرشار از زینک، اسید چرب و آنتی اکسیدان ها می باشد. این عصاره هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی به کار می رود. گفته می شود که عصاره گوجی می تواند علایم پیری پوست را کند و آرام بسازد و آسیب های محیطی به پوست را خنثی نماید، اما در هر صورت مطالعات و تحقیقات بزرگی از تاثیر این ماده روی انسان ها انجام نشده است.

GRAPE-SEED EXTRACT

این ماده موجب افزایش سطح آنتی اکسیدان می شود که بسیار قدرتمند تر از ویتامین E و C می باشد. فرمول های خوراکی و موضعی از این ماده برای محافظت از پوست در برابر آسیب های UV و دیگر عوامل مخرب محیطی به کار می رود.

 

GRAPE-SEED OIL

این ماده آبرسان که سرشار از اسید چرب و مواد آنتی اکسیدانی است، گزینه محبوبی برای اضافه کردن به مرطوب کننده ها، کرم های چین و چروک و محصولات مراقبت از مو می باشد.

 

GREEN TEA

این عصاره مستقیما از برگ های چای سبز گرفته می شود. این آنتی اکسیدان قوی با رادیکال های آزاد مقابله می کند و التهاب را تسکین می دهد. این ماده معمولا در کرم ها و لوسیون های صورت به کار می رود.

 

GROWTH FACTORS

این پروتئین های بزرگ توسط سلول های بنیادی در بدن ساخته شده اند و برای رشد و تقسیم سلولی بسیار مهم می باشند . فاکتورهای رشد بر گرفته شده از بدن انسان ها توسط شرکت های آرایشی و بهداشتی مانند skinMedica و Regenica به کار می روند و نشان داده اند که توسط تحریک سنتز کلاژن و الاستین، پوست را جوان و بازسازی می کنند، این در حالی است که شادابی و طراوت و رطوبت رسانی و پیگمنتیشن های پوست را بهبود می بخشند.

 

GUARANA

یک ماده رایج در کرم های سلولیت می باشد. گفته می شود این عصاره دانه حاوی کافئین با افزایش جریان خون، به آرامی پوست را صاف و هموار می نماید.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها