مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > شوره ابرو و روش درمان آن

شوره ابرو و روش درمان آن

0
(0)

شوره ابرو و روش درمان آن

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به موضوع شوره ابرو و روش درمان آن با هم خواهیم پرداخت . در ادامه با ما همراه باشید .

درماتیت سبوره ای یک مشکل التهابی و قارچی است که میتواند در هر جایی از بدن و حتی ابروها به وجود بیاید . این قارچ که مالاسیزیا فورفور نام داد میتواند باعث ایجاد شوره در سر نیز بشود .

این نوع پوسته ها بزرگ و چرب هستند و به سختی میتوان آنها را از بین برد ، معمولا پوست شما زیر این پوسته ها کمی قرمز و ملتهب می شود . و با خشکی معمولی پوست فرق دارد . دلیل اصلی درماتیت سبوره ای میتواند ژنتیک شما باشد ولی داروهای خاص و اضطراب نیز میتواند باعث ایجاد و بدتر شدن آن شود .

شوره ابرو و روش درمان آن

شوره ابرو و روش درمان آن

درماتیت سبوره ای میتواند در هر قسمتی از بدن که مو در آن رویش دارد به وجود بیاید زیرا این مناطق برای رشد قارچ عالی هستند . هر شاخه مو یک غدده چربی وصل شده به خود دارد که میتواند نقش مهمی در ایجاد این مشکل بازی کند و اگر ابروی شما دچار شوره شده احتمال اینکه این اتفاق برای موهای سرتان نیز بی افتد خیلی زیاد است .

برای درمان این مشکل میتواند از همان درمان های رایج سر مانند شامپوهای ضد شوره و شوینده های مرطوب کننده و محصولات حاوی نیاسینامید برای کاهش میزان التهاب استفاده کنید . ولی گاهی نیاز به درمان های قویتر مانند کرم های ضد قارچ و یا کرم های کورتیزون است که باید توسط پزشک برای شما تجویز شود .

اگر شما نیز دچار چنین مشکلی هستید به هیچ وجه از لایه بردار روی ابروهای خود استفاده نکنید چرا که جدا کردن پوسته ها به اجبار میتواند باعث التهاب و شدت گرفتن مشکل شما شود .

 

https://www.self.com/story/eyebrow-dandruff-how-to-treat-it

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها