مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , > رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

0
(0)

چگونه توسط مراقبت کردن از سلامت ذهن، از پوست و موی خود نیز مراقبت نمایید .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو چیست . برای گرفتن ابن جواب این سوال با ما همراه باشید .

آیا نگران پوست و موی خود هستید ؟

شما خیلی از آن ها مراقبت می کنید، اما هنوز هم نشانه های افزایش سن، حلقه های تیره دور چشم و ریزش مو را تجربه می کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید که این امر می تواند به دلیل سلامت ذهنی تان اتفاق بیفتد ؟ بله درست است . مراقبت از سلامت ذهن می تواند موجب سلامتی پوست و موی شما شود .

رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

 

مراحل  :

1.هیچ گاه کنترل اعصاب خود را از دست ندهید . زمانی که خیلی عصبانی هستید، این موضوع روی پوست شما تاثیر می گذارد. عصبانی شدن می تواند موجب افزایش روند پیری پوست تان شود . زمانی که خیلی عصبانی هستید، خودتان را کنترل کنید . نفس عمیق بکشید، سعی کنید ریلکس باشید . صبور باشید. درک کنید که ممکن است همه چیز یک اتفاق باشد و همه چیز بعدا به حالت نرمال خود باز می گردد . این جمله را به یاد داشته باشید و همیشه با خود تکرار کنید “یک نفر نمی تواند همیشه عصبانی باشد” . خودتان را کنترل کنید و به پوست تان فکر کنید .

 

رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

  1. تا دیر وقت بیدار نمانید . افرادی هستند که شب ها تا دیر وقت بیدار می باشند و به این ترتیب مشکلات پوستی متعددی را تجربه می کنند، مانند نشانه های پیری، چین و چروک، حلقه های تیره دور چشم و پوست ناسالم . از این رو سعی کنید کارتان را زودتر تمام کنید و به اندازه کافی، حداقل 7 ساعت، بخوابید .

رابطه سلامت ذهن و مراقبت از پوست و مو

  1. درباره هیچ چیزی اضطراب نداشته باشید . اضطراب و تنش بسیار زیاد می تواند به موهای تان آسیب وارد کند . اضطراب بیش از اندازه می تواند موجب ریزش مو شود. اگر خیلی نگران هستید، ممکن است موهای تان را از دست بدهید . زمانی که شما نگران هستید هورمونی ترشح می شود که موجب ریزش موها می گردد. از این رو نگرانی به خود راه ندهید و درباره همه چیز خوش بین باشید .

 

  1. به طور منظم تمرین کنید . این موضوع برای کل بدن و هم چنین پوست و موی شما عالی است. تمرینات فیزیکی منظم می تواند موجب گردش سالم خون در بدن شما شود که پوست و موی شما را بسیار بهبود می دهد. از این رو حداقل روزانه 15 دقیقه ورزش و تمرین کنید .

 

 

منبع مقاله :

https://www.wikihow.com/Take-Care-of-Your-Skin-and-Hair-by-Taking-Care-of-Your-Mental-Health

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها