مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

0
(0)

بهترین ضد آفتاب ها برای هر نوع پوست و شرایطی که در آن قرار دارید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان کدام  است .

تابستان مدتی است که شروع شده است . در واقع موج جدیدی از گرما در راه است و هوا در سراسر کشور روز به رو گرم و گرم تر می شود. با وجود فاصله گذاری ها اجتماعی که هنوز هم به قوت خود باقی است، ممکن است امسال تابستان اندکی متفاوت با تابستان های سال قبل باشد ، اما هنوز هم می توانید بیرون قدم بزنید و یا جایی بنشینید (البته در صورتی که قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید) .

به این ترتیب در این فصل و در این ماه های گرم هم چنان در معرض نور خورشید قرار داریم. بنابراین، احساس کردیم حالا زمان مناسبی است تا برخی از بهترین ضد آفتاب های کانادایی را برای هر نوع پوست و یا شرایطی که در آن قرار دارید را به شما معرفی کنیم .

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بسیار اهمیت دارد به یاد داشته باشید که صدمات نور خورشید روی افزایش روند پیری پوست تاثیر می گذارد. طبق تحقیقات به عمل آمده، صدمات ناشی از اشعه ها UVA می تواند روند ظهور علائم پیری پوست را مانند پیگمنتیشن، از دست رفتن الاستیسیته پوست، زبری و خشکی پوست را سرعت ببخشد و تشدید کند. از این رو بسیار واجب و ضروری است که هر روز از مقداری SPF خوب و مناسب استفاده کنید. حتی اگر در منزل به سر می برید .

این مقاله به شما بهترین ضد آفتاب های موجود کانادایی را معرفی می کند که می توانید از کیفیت و کارایی قدرتمند آن ها نهایت استفاده را ببرید .

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

مناسب برای پوست های مستعد آکنه

نام محصول: Zincscreen 100% Mineral Lotion

نام برند: Supergoop

ضد آفتاب های معدنی برای پوست های مستعد آکنه بسیار مناسب می باشند ، زیرا روی لایه بالایی پوست قرار می گیرند (به این معنی است که این ضد آفتاب ها جذب پوست نمی شوند و از این رو موجب مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه بیشتر نمی گردند) . این ضد آفتاب از مواد تشکیل دهنده پاک و سالمی ساخته شده است و دارای SPF 40 می باشد. هم چنین سبک و بدون چربی است .

 

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

 

مناسب برای آقایان .

نام محصول : Facial Fuel Daily Energizing Moisture Treatment for men SPF 20

نام برند : KIEHL’S

همه می دانیم که آقایان دوست دارند تا جایی که امکان دارد از محصولات کمتری برای پوست و موی خود به کار ببرند، اما این مرطوب کننده دارای SPF 20 سرعت و عملکرد بالایی دارد. این کرم حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از پوست در برابر عوامل مضر محیطی مانند رادیکال های آزاد مراقبت می کند و در عین حال از پوست در برابر نور خورشید محافظت می نماید و هم چنین پوست را آبرسانی می کند .

 

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

مناسب برای پوست های حساس

نام محصول : Invisible Physical Defense

نام برند : Dermalogica

این محصول حاوی زینک اکساید نانو نمی باشد و فرمول سبکی دارد که هیچ بقایای سفید رنگی را روی پوست بر جای نمی گذارد . و فرمول SPF فیزیکی آن هم چنین به شما کمک می کند تا از پوست خود در برابر نور آبی و دیگر عوامل مضر محیطی مراقبت نمایید . ترکیب بیایو-اکتیو این محصول به تسکین پوست کمک می کند و قرمزی و خشکی که از قرارگیری در معرض نور خورشید به وجود می آید را کاهش می دهد و به این ترتیب است که بهترین انتخاب برای کسانی است که پوست حساسی دارند .

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

محصول مناسب برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید با قیمت به صرفه

نام محصول : Mineral UV Filters SPF 30 with Antioxidants

نام برند : The Ordinary

این محصول یکی از به صرفه ترین ضد آفتاب ها در بازار می باشد، این ضد آفتاب از یک برند کانادایی است که محافظت SPF به صورت گسترده (Broad Spectrum) را برای پوست مهیا می نماید و هم چنین از پوست در برابر رادیکال های آزاد مراقبت می کند. فرمول ضد حساسیت (Non–comedogenic) این محصول هم چنین موجب آبرسانی پوست می شود و پوست خسته را تسکین می دهد.

 

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

مناسب برای روزهایی که استفاده از ضد آفتاب را فراموش می کنید

نام محصول : SPF 30 Makeup Setting Spray

نام برند : COOLA

مراقبت از پوست در برابر نور خورشید یک مرحله غیر قابل انکار و غیر قابل بحث در روتین مراقبت از پوست صبحگاهی شما می باشد . در هر صورت گاهی زندگی پر مشغله و پر دردسر ما موجب می شود تا این مرحله را فراموش کنیم . در این جا است که می توانید از این اسپری فیکس کننده میکاپ استفاده کنید. این محصول با 70 درصد مواد تشکیل دهنده ارگانیک ساخته شده است . این میست و آبرسان صورت سبک موجب محافظت گسترده در برابر اشعه های UV می شود ، این در حالی است که درخشش و برق زدن صورت ناشی از چربی پوست را کاهش می دهد و میکاپ تان را سر جای خود نگاه می دارد. هم چنین برای تمامی انواع پوست مناسب است .

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

مناسب برای افرادی که ضد آفتاب رنگی و کرم پودری می خواهند

نام محصول : Your Skin But Better CC+ Cream with SPF 50+

نام برند : IT Cosmetics

اگر می خواهید تا محافظت از پوست و کاور صورت را در یک محصول خلاصه کنید، این CC کرم گزینه مناسبی برای شما می باشد . این محصول خاصیت تصحیح رنگ پوست و کاور و پوشش دهی کامل دارد که پوست را آبرسانی، نرم، لطیف، روشن و درخشان می نماید، این در حالی است که محافظت با SPF 50 را برای پوست تان فراهم می آورد .

 بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان

مناسب برای استفاده در بیرون از منزل

نام محصول : Ultra-Sun Protection Stick SPF 50

نام برند : LASPA

بسیار اهمیت دارد تا محافظت از پوست خود را در برابر نور خورشید با استفاده از SPF در طول روز تکرار کنید . و این محصول این کار را برای تان بسیار ساده کرده است . هم چنین این محصول از 95.7 درصد از مواد تشکیل دهنده ارگانیک ساخته شده است و موجب محفاظت گسترده (Broad-Spectrum) 98 درصدی می شود .

 

 

منبع مقاله : https://fashionmagazine.com/face-body/skin/best-sunscreens-canada/

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها