مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

0
(0)

گیاهان و میوه ها بر پوست ما چه تاثیری دارند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که گیاهان و میوه ها بر پوست ما چه تاثیری دارند . در ادامه با ما همراه باشید .

هدف اصلی استفاده از ماسک ها برای زیبایی و طراوت‌ بخشی به پوست است . وجود اسیدهای میوه یا آلفا هیدروکسی‌ اسید و برخی آنتی‌ اکسیدان‌ های موجود در میوه‌ ها سبب پاکسازی پوست می‌ شوند . و با لایه‌ برداری سطحی سبب طراوت، شادابی پوست و حتی روشن‌ شدن رنگ پوست می‌ شوند.

 ژل آلوئه ورا.

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

یکی  از ماسکهای گیاهی ماسک آلوئه ورا است ، همه ما می دانیم که آلوئه ورا دارای فواید جادویی زیادی است . برای افزایش زیبایی و از بین بردن لکه های آکنه از صورت تان، آلوئه ورا می تواند برای صورت تان نتیجه شگفت انگیزی را به وجود آورد . قبل از رفتن به تخت تان بروید، ژل آلوئه ورا را روی صورت تان بمالید و صبح ، با پوست صاف و براق از خواب بیدار شوید .

 آب سیب زمینی

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

فقط با خوردن سیب زمینی طعم و مزه خوب احساس نمی کنید ، بلکه سیب زمینی می تواند برای پوست تان کار شگفت انگیزی را انجام دهد . قبل از رفتن به رختخواب آب سیب زمینی را روی صورت تان بمالید تا به رویای پوست زیبا و صاف و جوان دست یابید . این کار هم چنین تیرگی های دور چشمان تان را از بین می برد و پوست تان را درخشان می کند .

 روغن نارگیل

برای اینکه پوست تان جوان تر به نظر برسد ، شما باید قبل از خواب روغن نارگیل را روی پوست تان ماساژ دهید . این روغن تمام چین و چروک های پوست تان را برطرف می کند و درخشش بی نظیری به صورت تان می دهد .

چای سبز

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

شما چای سبز را برای افزایش متابولیسم و کاهش وزن می نوشید اما فواید بسیار زیاد دیگری نیز دارد . قبل از رفتن به رختخواب مقداری چای سبز را به کمک پنبه روی صورت تان بمالید و صبح، با درخشش باورنکردنی روی صورت تان بیدار خواهید شد .

 آرد گندم

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

جوش های سر سیاه مشکل مشترک صورت همه ما است ، اما اگر قبل از خواب از یک خمیر آرد گندم و کشک استفاده کنید ، به شما در از بین بردن آن جوش های مزاحم کمک خواهد کرد .

 آب خیار

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

تاثیر گیاهان و میوه ها بر پوست

چند قطره آب لیمو را با آب خیار مخلوط کنید و قبل از خواب روی صورت تان بمالید . این امر در از بین بردن چین و چروک و داشتن پوستی نرم و لطیف به شما کمک خواهد کرد .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها