مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

0
(0)

بهترین کیت های وکس برای این که در خانه پوست مخملی و صافی داشته باشید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما بهترین کیت های وکس  برای داشتن پوست مخملی و صاف را معرفی خواهیم کرد .

این محصولات در حمام خانه تان معجزه می کنند .

در حالی که قرنطینه باعث شده است تا نقش آرایشگران را برای رنگ کردن حرفه ای ریشه های رشد کرده موها و یا نقش مانیکوریست ها را برای این که ناخن های زیبا و جذابی داشته باشید بیشتر درک کنید . اما افراد دیگری هستند که از جلسات وکس و لیزر موهای زائد خود عقب مانده اند . اگر تا به حال در منزل پوست بدن و صورت تان را وکس نکرده اید . ممکن است این کار اندکی ترسناک به نظر برسد. اما محصولات امن و بی دردسر برای رفع موهای زائد بدن در بازار وجود دارند که می توانید به بهترین وجه ممکن در حمام خود استفاده کنید .

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

چه می خواهید ابروهای تان را شکل بدهید و یا تمام موهای زائد بدن خود را ریمو کنید . پاها، زیر بغل، بیکینی و غیره  فرقی ندارد . در این مقاله کیت های وکس بسیار معتبر و با رتبه بالایی وجود دارد که می توانید تا زمانی که قرنطینه به پایان رسید و بتوانید برای وکس و اپیلاسیون به سالن ها مراجعه کنید، به کار ببرید. اما ما می خواهیم خیال شما را آسوده کنیم که این محصولات کار خود را به خوبی انجام می دهند، بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشند یا موجب التهاب پوست تان شوند .

 

نوار و برگه های وکس آماده

برند : Veet

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

این نوارهای وکس ژلی با مواد تشکیل  دهنده با کیفیتی مانند شی باتر، روغن بادام و ویتامین E ساخته شده است تا پوست تان را تغذیه کند. این نوارهای وکس آماده توسط متخصصان تست و بررسی شده است و می توانند بدون دردسر موهای بخش مورد نظرتان را در یک مرحله جدا کنند.

 

نوارهای وکس صورت

برند : Glee

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

پوست صورت شما یکی از بخش های حساس بدن تان به شمار می رود ، از این رو از یک کیت وکس ضد التهاب با فرمول ملایم به کار ببرید که واقعا برای پوست حساس صورت ضرورت دارد .  این نوار وکس صورت با رایحه تمشک به طور اتوماتیک هنگام برداشتن موها گرم می شود تا پوست را تسکین دهند و به طور امنی موهای ناخواسته را ریمو نماید .

کیت وکس بیکینی

برند : Nair

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

همه ما میدانیم که ناحیه بیکینی اندکی پیچیده است، اما این وکس هایی که می توانید در مایکروویو گرم کنید، کار را برای شما ساده می سازند . تنها نوار وکس رزین را گرم کنید و لایه ای از آن را مستقیم روی پوست قرار دهید . نگران نباشید، این وکس های اختصاصی و ویژه تنها برای موهای زائد ساخته شده اند، بدون این که دردی را هنگام کشیدن وکس احساس نمایید .

 

کیت وکس نواری برای موهای زائد

برند : Sally Hansen

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

این محصول یک راه ساده و سریع برای تمامی موهای بدن است .  نیازی به گرم کردن وکس و یا بریدن نوار نیست .

این کیت دارای نواری های برش خورده و آماده می باشد که حتی برای کوتاه ترین و سرسخت ترین موهای موجود در بخش های مختلف بدن مناسب می باشد .

 

وکس های نواری کوچک برای شکل دادن به ابروها

برند : Parissa

 

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

این کیت وکس ابروها یک روش بی دردسر برای شکل دادن به ابروها می باشد، بدون اینکه موها بسیاری زیادی را ریمو کند، مخصوصا اگر ابروهای پرپشت و به هم ریخته را دوست ندارید . هم چنین، این نوارها از روغن آزولن ساخته شده اند که بعد از ریموو کردن موها، موجب تسکین پوست می شوند .

وکس شکری طبیعی

برند : Nads Natural

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

اگر به دنبال یک فرمول کاملا طبیعی می باشید، مطمئنا از این وکس شکری برگرفته شده از مواد طبیعی لذت خواهید برد . که بلافاصله زمانی که با پوست در تماس قرار می گیرد ، آن را نرم و لطیف می کند. و هم چنین از گرمای سطح بدن استفاده می نماید تا پروسه ریمو کردن موها ساده تر شود . چیزی که حتی بهتر از این ها می باشد این است که این وکس ها یک بار مصرف نیستند، شما می توانید آن ها را بشویید و دوباره استفاده کنید .

 

کیت وکس اسپا و لوکس

برند : Bliss

 

کیت وکس بیکینی برند : Nair

کیت وکس بیکینی
برند : Nair

 

این محصول این جا است تا به شما حس یک اسپای باورنکردنی بدهد که می توانید در حمام خانه خود تجربه کنید . تنها کس های سفت و سخت را در مایکروویو حرارت دهید تا زمانی که به خوبی ذوب شوند . و سپس زمانی که دمای آن به حدی رسید که می توانید تحمل کنید، به پوست خود بزنید .در این جا و با استفاده از این محصول، هیچ برگه و نوار وکسی لازم نیست . این کیت هم چنین دارای روغن های بعد از وکس می باشد که پوست را تسکین می دهد .

کیت وکس موهای زائد حرفه ای

برند : GiGi

 

بهترین کیت های وکس

بهترین کیت های وکس

 

 

این کیت با وکس بدن برزیلی، ژل خنک کننده، روغن های تسکین دهنده، استیک های چوبی و یک هیتر کوچک برای گرم کردن وکس، بسیار کامل و جامع می باشد . این گزینه یک ست کامل و حرفه ای است که مخصوصا برای سالن ها و آرایشگاه اپیلاسیون و وکس، بسیار مناسب در نظر گرفته می شود .

 

منبع مقاله :

https://www.marieclaire.com/beauty/g32464467/best-waxing-kits/

 

 

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها