مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > چطور بهترین ریمل را انتخاب کنیم

چطور بهترین ریمل را انتخاب کنیم

0
(0)

چطور بهترین ریمل را انتخاب کنیم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چطور بهترین ریمل را انتخاب کنیم تا چشمانی زیبا داشته باشیم .

نکاتی که برای انتخاب ریمل باید بدانیم :

چه چیزی مهم‌تر است فرمول یا فرچه ؟

از نظر متخصصین هر دو به یک اندازه مهم هستند .

کدام برس را انتخاب کنم ؟

اگر به دنبال حجم‌دار کردن مژه خود هستید از برس‌های پر با موهای سفت استفاده کنید ولی اگر مژه‌های شما پرپشت هستند و می‌خواهید قد آن‌ها را بلندتر نشان دهید از فرچه‌های نازک‌تر استفاده کنید .

ترفندهای استفاده :

همیشه اول از فر مژه و سپس از ریمل استفاده کنید. فرچه را روی خط مژه‌ها قرار داده و همین‌طور که آن را به سمت ساقه آن‌ها می‌کشید آرام‌آرام از دو طرف سمت چپ و راست نیز تکان دهید. برای اینکه مواد به‌صورت هماهنگ به همه نقاط برسند بهتر است قبل از زدن لایه دوم ریمل، فرچه را دوباره در استوانه ریمل قرار دهید و همین کار را دوباره تکرار کنید. حتماً قبل از زدن لایه دوم کمی به مژه‌ها استراحت بدهید تا لایه قبلی خشک شود.

آیا ریمل‌های فر کننده واقعی هستند ؟

در بازار ریمل‌هایی وجود دارند که شرکت‌های تولیدکننده آن‌ها ادعا می‌کنند می‌توانند مژه‌های شما را فر کنند. این بستگی به انتظار شما دارد و اینکه کاربرد این ریمل‌ها این است که مژه‌های از قبل فر شده شما را به مدت طولانی‌تری فر نگه می‌دارند ولی هیچ‌وقت نمی‌توانند مانند فر مژه آن‌ها را فر کنند.

به مژه‌های پایین ریمل بزنیم یا خیر ؟

بله همیشه! نیازی نیست که در این کار مبالغه کنید؛ حتی یک مقدار کم هم باعث می‌شود چشمانتان بزرگ‌تر دیده شوند. البته خانم‌هایی که سن بالاتری دارند باید کمی مراقب باشند چون ریمل روی مژه‌های بالایی چشم‌ها را به سمت بالا نشان می‌دهد و آن‌ها نباید با استفاده زیاد ریمل روی مژه‌های پایینی تأثیر پلک بالا را خراب کنند. همچنین اگر قصد انجام چنین کاری را دارید از فرچه‌های بزرگ و پهن استفاده نکنید.

با خرده مژه‌هایی که از ریمل می‌ریزد چه کنیم ؟

اگر ریمل شما بیش‌ازاندازه ریزش می‌کند وقت آن رسیده است که ریمل جدید بخرید؛‌ البته یکی دیگر از دلایل ریزش ریمل این است که برای منظوری اشتباه از ریملی اشتباه استفاده می‌کنید. به‌طور مثال اگر از یک فرچه باریک و ماده‌ی ریمل بلند کننده برای دادن حجم زیاد به مژه‌ها استفاده کنید و فرچه را بیش‌ازاندازه روی مژه‌ها بکشید نتیجه نهایی ریزش ریمل می‌شود که اصلاً زیبا نیست.

برای اینکه مژه‌ها پرپشت‌تر به نظر برسند از یک خط چشم‌سیاه استفاده کنید و بین مژه‌ها خط چشم بکشید.

در بازار ریمل‌های رنگی زیادی وجود دارد که بیشتر مناسب دخترهای جوان و مهمانی‌های تولد یا رقص می‌باشند . ولی جدا از رنگ‌های فانتزی اکثر ریمل‌های رنگی به رنگ آبی و سبز تیره، قهوه‌ای و بنفش تیره هستند و این رنگ‌ها به روشن نشان دادن چشم‌های شما کمک می‌کند ؛ البته زمانی که می‌خواهید از این رنگ‌ها استفاده کنید باید به رنگ چشم، پوست و موی خود توجه کنید .

اگر پوست و چشم‌های شما خیلی روشن هستند :

ریمل خیلی سیاه برای شما مناسب نیست و بهتر است از ریمل قهوه‌ای استفاده کنید .

اگر پوستتان سفید است:

و چشم‌هایتان قهوه‌ای تا تیره می‌توانید از ریمل قهوه‌ای، سیاه و یا سیاه قهوه‌ای استفاده کنید .

اگر موهای شما قرمز یا مسی است :

و پوست روشنی دارید بهترین رنگ ریمل قهوه‌ای قرمز است .

اگر پوستتان معمولی است :

بدون در نظر گرفتن رنگ مو و چشم، ریمل سیاه معمولی همیشه برای شما زیباست .

بهترین گزینه برای پوست و چشم‌های تیره ریمل سیاه است .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها