مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > همه‌چیز در مورد کاشت مژه

همه‌چیز در مورد کاشت مژه

0
(0)

همه‌چیز در مورد کاشت مژه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما نکاتی در رابطه با همه‌چیز در مورد کاشت مژه را گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

جنس مژه‌هایی که برای کاشت مژه از آن‌ها استفاده می‌شود باهم فرق می‌کنند ؛ این مژه‌ها می‌توانند مصنوعی، ابریشمی یا موی مینک باشد . سایز آن‌ها نیز از 6 تا 17 میلی‌متر متغیر است . بعد از انتخاب نوع مژه‌، آن‌ها را به‌صورت دانه‌ای با استفاده از چسبی خاص بین مژه‌های اصلی قرار می‌دهند . این چسب به شکلی طراحی‌شده است که نه چشم شما را آزار می‌دهد و نه صدمه‌ای به مژه‌های طبیعی شما میزند . البته به دلیل اینکه امکان حساسیت برای پلک شما وجود دارد فرمول‌های متفاوتی از این چسب در بازار موجود است که بر اساس میزان حساسیت پوستتان می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید .

کاشت این نوع مژه حدود 2 ساعت طول می‌کشد ولی اگر هر دو هفته یک‌بار آن‌ها را ترمیم کنید می‌توانید تا یک سال نیز آن‌ها را داشته باشید .

ضخامت مژه‌های افراد مختلف باهم متفاوت است و آرایشگر شما باید مژه‌ای را برای شما در نظر بگیرد که ازلحاظ ضخامت با مژه‌های طبیعی خودتان همخوانی داشته باشد . دلیل این کار حفظ سلامت مژه‌های طبیعی شماست .

اگر در هنگام کاشت مژه اشک از چشمانتان آمد یا هر حس بد دیگری در چشمانتان احساس کردید به این معنی است که آرایشگرتان باید چسبش را عوض کند و از فرمولی ملایم‌تر برای کاشت استفاده کند .

فواصل ترمیم کاشت

این مژه‌ها معمولاً به مدت یک چرخه کامل رشد مژه‌ها حدود 6 تا 8 هفته   دوام می‌آورند . با در نظر داشتن این نکته که رشد مژه‌های هر فردی با فرد دیگر فرق می‌کند ؛ به همین دلیل بیشتر آرایشگران پیشنهاد می‌کنند فاصله ترمیم‌ها بیشتر از 3 هفته طول نکشد .

حمام و شنا با مژه‌های کاشت

همیشه 12 تا 24 ساعت بعد از کاشت مژه بهتر است از آب دوری کنید ، زیرا آب چسب مژه‌ها را از بین می‌برد. همچنین درصورتی‌که از چسب مخصوص پوست‌های حساس برای کاشت شما استفاده‌شده، بهتر از محصولات پاک‌کننده روغنی استفاده نکنید .

ریمل

اگر دوست دارید ریمل بزنید از ریمل‌های ضد آب دوری کنید . فرمول این ریمل‌ها به‌سختی از روی مژه پاک می‌شود و ممکن است در هنگام پاک شدن مژه‌های شما را جدا کند . بهتر است تنها به نوک مژه‌های خود ریمل بزنید ، زیرا فرمول ریمل در قسمت پایین مژه‌ها جمع می‌شود و حالتی زشت و کثیف به مژه‌های شما می‌دهد .

آیا کاشت مژه می‌تواند به مژه‌های شما صدمه بزند ؟

اگر مژه‌ها به‌صورت درست و تخصصی کاشته شوند صدمه‌ای به مژه‌های شما نخواهند زد ؛ ولی خودتان نیز نباید روی پلک‌هایتان را بمالید یا مژه‌ها را با دست بکشید .

سایز و جنس مژه‌ها

زمانی که تصمیم می‌گیرید کاشت مژه انجام دهید، باید در مورد سایز و جنس مژه‌ها تحقیق کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. سه فاکتور اساسی که در این تصمیم باید در نظر بگیرید سایز (بلندی)، جنس (مصنوعی، مینک، ابریشمی) و میزان شیب و فر بودن مژه‌ها است.

فواید و مضرات مژه‌های مینک

این مژه‌ها حالتی بسیار طبیعی دارند . و به دلیل سبکی خاصی که دارند به‌هیچ‌وجه چشمتان را سنگین نمی‌کنند . این مژه‌ها به دلیل طبیعی بودن قیمت بالاتری دارند .

هرچقدر مژه‌ها بلندتر، تعداد بیشتر

 مژه‌های خیلی بلند از پلک شما دور به نظر می‌رسند و همین باعث می‌شود کم‌پشت‌تر به نظر میایند ؛ به همین دلیل اگر تصمیم گرفته‌اید مژه‌های بلند بکارید باید تعداد آن‌ها را نیز بیشتر کنید تا زیبا به نظر برسد .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها