مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19

میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19

0
(0)

پروسه میکاپ برای مراسم فشن شو مجازی در طول دوره اپیدمی بیماری کووید-19 چگونه می باشد؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به پروسه میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19 خواهیم پرداخت و در ادامه با ما همراه باشید .

میکاپ آرتیست Peter Philips ما را با پشت صحنه نمایش زنده Dior Cruise 2021 آشنا می کند .

قبل از این که به سراغ پشت صحنه نمایش های Fashion Week برویم، باید نفس عمیقی بکشیم و از نظر ذهنی، احساسی و روحی خود را آماده کنیم .

معمولا مدل ها در کنار یکدیگر و شانه به شانه در جایگاه میکاپ و آرایش مو می ایستند، در واقع در فاصله بسیار نزدیک . در واقع برای نگاه کردن به آن ها باید در لا به لای ردیف های بسیار پرجمعیت، به این طرف و آن طرف بروید . در واقع همه در مسیر راه یکدیگر قرار دارند . قبل از شروع اپیدیمی، این هرج و مرج واقعا من را به وجد می آورد. حالا تنها فکر کردن به آن من را افسرده می کند . اما با شیوع بیماری کووید-19 همه چیز تغییر کرد .

خیلی آرام اما با اطمینان، فشن شوها دوباره در حال برگزار شدن می باشند. برای مثال Dior Cruise 2021 در 22 جولای برگزار شد. تماشاگران به صورت فیزیکی حضور نداشتند، اما مردم از طریق صفحه نمایش های خود، راه رفتن 47 مدل روی باند و راهرو شن شوها را مشاهده نمودند.

همان طور که میکاپ آرتیست این شو به نام Peter Philips می گوید :

“هر جایی که مدلی باشد، پشت صحنه ای وجود دارد”.
میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19

میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19

 

آماده سازی

اگرچه نمی توانستیم در وهله اول ببینیم که کووید-19 چگونه پشت صحنه این فشن شوها را تغییر داده است، اما Philips آن را با تمام جزئیاتی که می توانست به ما توضیح داد. او درباره اتاق ها با دیوارهای سفید در داخل کاخ Bishop با ما صحبت کرد. او می گوید قبل از اپیدمی نیز رعایت بهداشت، بخش اساسی و مهم شغل او بوده است: “ما همیشه در حال لمس کردن صورت مردم هستیم. از این رو باید خیلی مراقب بود. در این شرایط، ما بیشتر بهداشت را رعایت می کنیم”.

 

میکاپ آرتیست ها با گان ها و شیلدهای صورت، روی مدل ها کار می کردند و این در حالی بود که فاصله اجتماعی را رعایت می کردند. “می توانم به شما بگویم که اصلا کار آسانی نبود. زمانی که شیلد و عینک پوشیده اید، همه چیز در نظر شما محو و مبهم می باشد. در پشت شیلد شما انعکاس نور بسیار زیادی مشاهده می کنید”.

هر یک از مدل ها دارای محصولات و لوازم آرایشی مخصوص به خود بودند، از جمله براش ها و همه این ها را با خود پشت صحنه می آوردند . همه این ها با نام آن ها برچسب گذاری شده بود . ضد عفونی کننده دست نیز در همه جا در دسترس بود. هر زمان هر کسی وارد یا از ساختمان خارج می شد، دمای بدن شان نیز مورد بررسی قرار می گرفت .

 

 

میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19

میکاپ فشن شو در اپیدمی کووید- 19

 

Philips در چشم بر هم زدنی ظاهر ساده اما شگفت انگیزی را برای مدل ها به وجود می آورد و واقعا بسیار سریع عمل می نمود. “هیچ چیز ترسناک و عجیب و غریبی وجود ندارد . هیچ ترفند خاصی نیست . ترسناک ترین بخش کل ماجرا فقط فر کردن مژه های مدل ها بود.”

برای این که مدل ها چهره درخشانی داشته باشند ، Philips پوست شان را با سرم  Dior Capture Totale C.E.L.L. Energy Super Potent Age-Defying Intense Serum  و کرم Firming & Wrinkle-Correcting Cream آماده می نمود .

این محصولات باعث می شدند تا بدون چرب شدن صورت، پوست مدل ها آبرسانی شده و درخشان نمایان شود . هم چنین استفاده از پرایمر Backstage Face & Body Primer موجب می گردد تا یک پایه مناسبی برای استفاده از فاندیشن  Backstage Face & Body Foundation به وجود بیاید .

برای چشم ها، Philips مژه های مدل ها را ابتدا فر می نمود و سپس از ریملی به نام  Diorshow Iconic Overcurl Mascara استفاده می کرد که در ماه سپتامبر راه اندازی شده بود . این محصول نمای طبیعی برای مژه ها به وجود می آورد . هم چنین او با یک مداد ابرو باکیفیت، به ابروها ساختار و شکل مناسبی می داد تا در چهره و ظاهر درخشان مدل ها، بسیار جلب توجه کنند .

سپس Philips با لایه برداری لب ها توسط اسکراب شکر مطمئن می شد که آن ها به اندازه باقی صورت درخشان به نظر می رسند. سپس او از یک محصول حجم دهنده به لب ها به نام Dior Addict Lip Maximizer استفاده می کرد .

اگر چه فشن شو ها به سمت دنیای مجازی می روند، اما Philips اشاره می کند که هیچ چیز جلوی فعالیت آن ها را نمی گیرد. آن ها تنها با روتین و چارچوب جدید Fashion week مطابقت می یابند .

“همیشه در هر جایی این شوها وجود خواهند داشت، اما اگر مردم نمی خواهند به صورت فیزیکی این کار را انجام دهند . می توانند جایگزین دیگری پیدا کنند . این امر موجب می گردد تا خلاقیت افراد تحریک شود و به این ترتیب راه و روش جدیدی برای برقراری ارتباط به وجود می آید. این معنای دقیق تحول و تغییر است”.

اما در هر صورت، فرقی نمی کند که چه شرایطی وجود داشته باشد، تا زمانی که مدل هایی وجود دارند، پشت صحنه ای نیز وجود دارد .

 

 منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/dior-cruise-2021-peter-philips-backstage-makeup-interview

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها