مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > ریمل ضد آب و بهترین آن برای تابستان.

ریمل ضد آب و بهترین آن برای تابستان.

3.7
(3)

فصل تابستان نزدیک است و همراه خود دوباره ساحل و استخر رفتن ها و البته عرق کردن ها را  به همراه آورده است. احتمالا آرایش چشم تان در این فصل گرم، ذوب می شود و روی صورت تان می ریزد، مخصوصا اگر از ریمل ضد آب به کار نبرده باشید. گاهی اوقات در آب و هوای گرم و تابستانی، به نظر غیر ممکن می رسد که فرمولی را بیابید که اصلا ذوب و آب نشود، اما بعد از تست کردن یک سری محصولات، متوجه می شوید که مواردی وجود دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب نمایید.

در این مقاله برای کمک به شما در این زمینه، 5 نوع ریملی را آورده ایم که می توانید در تابستان روی آن ها حساب باز کنید و در روتین آرایشی این فصل خود قرار دهید و از آرایش چشم های برهم ریخته و وحشتناک جلوگیری به عمل آورید، فرقی هم ندارد که در چه ساعتی از روز با این آرایش چشم بیرون می روید.

 

ریملهای ضد آب و حجم دهنده و بلند کننده LA ROCHE-POSAY RESPECTISSIME.

ریمل های ضد آب

این ریمل ضحیم کننده مژه و ضد آب از LA ROCHE-POSAY توسط متخصصان پوست و مو تست شده است و برای چشم های حساس فرمول بندی گردیده است. با کمک پلیمرها، شما می توانید مژه های خود را هموار و یکدست کرده و در معرض نمایش بگذارید.

 

 MAYBELLINE NEW YORL GREAT LASH.

ریمل ضد آب و بهترین آن برای تابستان.

 

اگر طرفدار ریمل کلاسیک MAYBELLINE GREAT LASH می باشید، شما عاشق فرمول ضد آب آن برای تابستان خواهید شد. این ریمل براش مویی مطابق با مژه های چشم دارد و باعث حجم دهی به مژه ها می شود، زیرا آن ها را با یک لایه ضد آب پوشش می دهد.

 

 

ریمل ضد آب LANCOME MONSIEUR BIG.

ریمل ضد آب و بهترین آن برای تابستان.

برای مژه های دراماتیک و بلند تر، ریملهای ضد آب LANCOME MONSIEUR BIG را انتخاب کنید. این ریمل مژه های شما را مخملی و ابریشمی و یکدست نشان می دهد، در حالی که ضد تعریق و ضد آب می باشد و فرمول یکپارچه ای دارد که حجم دهی بالایی را برای 24 ساعت فراهم می آورد.

 

 

ریمل URBAN DECAY TRUBLEMAKER.

ریمل ضد آب و بهترین آن برای تابستان.

این ریمل برای مژه ها، حجم عالی را فراهم می آورد و رنگ مشکی زیبایی به آن ها هدیه می دهد. براش سفارشی این ریمل هم چنین باعث فر شدن مژه های تان می شود، این در حالی است که با فرمول خاص خود آن ها را پوشش می دهد. اگر می خواهید نمای عالی را حتی در ساحل داشته باشید، این ریمل بهترین گزینه به شمار می آید.

 

 

ریمل ضد آب حجم دهنده L OREAL PARIS VOLUMINOUS LASH PARADISE.

ریمل ضد آب و بهترین آن برای تابستان.

 

اگر طرفدار ریمل CULT-CLASSIC LASH PARSDISE هستید، عاشق نوع ضد آب آن برای تابستان می شوید. این ریمل همان لطافت، حجم دهی و زیبایی و یکدست بودن را همراه با خاصیت ضد آبی برای شما فراهم می آورد. این ریمل برای استفاده در هر روز از روزهای طولانی تابستان مفید می باشد.

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها