مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > The O: NARS زمین بازی زیبایی خود را راه اندازی نموده است.

The O: NARS زمین بازی زیبایی خود را راه اندازی نموده است.

0
(0)

در سال 1999، FRANCOIS NARS،  رژگونه تولید ORGASM را راه اندازی کرد.

رژگونه

در حالی که این مورد می تواند یک رژگونه ناخوشایند (مخصوصا از نظر اسمی که دارد) به نظر  برسد، اما پودر صورتی هلویی آن به سرعت به یکی از محصولات زیبایی آیکونیک و حتی جهانی تبدیل شده است. هم چنان که رنگ یک دستی به گونه ها می دهد، فرمول آن به گونه ای است که حالت شاینی طلایی نیز در آن ترکیب شده است و یک نمای با شکوه و شاداب را روی همه تن و همه رنگ پوستی به وجود می آورد.  حتی MEGHAN MARKLE طرفدار آن است. در حالی که او به عنوان بازیگر خانم در SUITS نقش آفرینی می کند، به مجله ALLURE گفته بود که “از این رژگونه در پشت و جلوی دوربین استفاده کنید، زیرا در هر جایی به شما نمای زیبا و درخشانی می دهد”.

زمین بازی

حالا ORGASM تولد 20 سالگی خود را جشن می گیرد و به این ترتیب NARS COSMETICS زمین بازی با تم صورتی را راه اندازی می کند که در این جا مهمان ها به محیط حیرت انگیز و قابل لمسی دعوت می شوند و هر یک از اجزای این زمین بازی برای درگیر کردن حس بینایی، لامسه، بویایی، شنوایی و چشایی بازدیدکنندگان طراحی شده است.

 

The O: NARS زمین بازی زیبایی خود را راه اندازی نموده است.

این زمین بازی شامل یک اتاق SEE ME می باشد که چرخ و فلکی در آن موجود است، اتاق SMELL ME که با تاب و ابرهای زیبا و طبیعی مزین شده است، اتاق TOUCH ME که محفظه های کروی شکل 120 لاتکس در آن جا وجود دارد. اتاق HEAR ME که دارای گوی محتوایی می باشد و در آخر، اتاق TASTE ME می باشد که شما پشمک، خوراکی های حبابی، آجیل و غیره را در اختیار دارید. هم چنین شانسی وجود دارد تا بسته و جایزه ویژه ORGASM را دریافت کنید.

The O: NARS زمین بازی زیبایی خود را راه اندازی نموده است.

 

بازدیدکنندگان هم چنین کارتهای RFID ویژه و شخصی را دریافت می کنند که می توانند روی نقاط قابل لمس بخش های طراحی شده در این اتاق ها ضربه بزنند تا گرفتن عکس و ویدئو شخصی خود را آغاز کنند. زمانی که کارتان به اتمام رسید، تمامی تصاویر با ایمیل برای شما فرستاده می شود. اساسا، بهترین راه برای دریافت محتوا برای GRAM می باشد.

این زمین بازی برای عموم مردم به مدت سه روز از جمعه 17 تا یکشنه 19 می در OLD TRUMAN BREWERY ON BRICK LANE که در شرق لندن می باشد باز است و ورودی آن رایگان است. علاوه بر این، NARS تاکید داشت که این POP-UP و نمایشگاه زمین بازی تنها منحصر به انگلستان می باشد و هیج جای دیگر در سراسر دنیا راه اندازی مجدد نخواهد شد.

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها