مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

3.3
(3)

توصیه های آرایشی برای بیماران تحت شیمی درمانی

شیمی درمانی دارای عوارض جانبی است که ممکن است شما را از ایده آل های پوست و ظاهر تان اندکی دور سازد . توصیه های آرایشی برای بیماران سرطانی ، اغلب به دلیل  افزایش حس اعتماد به نفس، باعث ایجاد حس امنیت و انرژی می شود . در این مقاله زا مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ  به توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی می پردازیم . که می توانند از آن بهره ببرند تا با داشتن ظاهری بهتر، اعتماد به نفس خود را نیز دوباره به دست بیاورند .

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

چشم های خود را روشن و درخشان تر کنید .

چشم ها یکی از اولین چیزهایی است که مردم می بینند. به این دلیل است که آرایش چشم اغلب چالش برانگیز و سخت است، اما نباید این چنین باشد . می توانید محصولات مختلف را امتحان کنید تا بهترین استایل و سبک را برای چشم های خود به وجود بیاورید .

اگر می خواهید تا ابروهای خود را حجیم تر و پرپشت نشان دهید ، چندین گزینه روی میز می باشد . یک کیت ابرو را امتحان کنید که شامل یک مداد و شابلون سایه ابرو می باشد و هم چنین می توانید از یک پودری استفاده کنید که با رنگ ابرو شما هم خوانی دارد . سپس با برس سایه و یا مداد ابرو شروع به کشیدن تارهای مو ابروی تان کنید .

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

برای چشم ها می توانید از خط چشم قهوه ای به جای مشکی استفاده کنید ، به این ترتیب می توانید بدون این که آرایش غلیظی داشته باشید ، از لایه پهن تر خط چشم قهوه ای پشت پلک های خود به کار ببرید . اگر دوست دارید می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از ریمل پر پشت کننده ای به کار ببرید که به مژه های باقی مانده تان حجم می بخشد .

لب های تان را احیا کنید .

می توانید در ابتدا از لایه برداری برای لب های خود استفاده کنید تا سلول های مرده و ترک خوردگی ها بهبود یابند . و سپس از یک رژلبی به کار ببرید که رنگ روشنی دارد . هم چنین استفاده از بالم لب رنگ دار می تواند گزینه خوبی باشد که هم لب های تان را نرم و رطوبت رسانی می کند و هم زیبایی آن را دوچندان می سازد .

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

توصیه های آرایشی برای بیماران شیمی درمانی

به صورت خود رنگ بدهید .

می توانید برای این که صورت خود را شاداب تر نشان دهید از یک مرطوب کننده رنگ دار به کار ببرید . این لوسیون ها کاور پایینی دارند و به این معنا می باشند که رنگدانه های کمی دارند و بیشتر نقش حفاظتی در برابر خورشید را ایفا می کنند. در هر صورت با چنین کرم هایی هم می توانید پوست صورت خود را آبرسانی کنید و هم می توانید نمای زیبایی به آن ببخشید .

برای این که کار صورت خود را تمام کنید می توانید از برانز و هایلاتر برای گونه های خود استفاده کنید . بهتر است از یک رژگونه صورتی رنگ به کار ببرید تا چهره جوان تری را به نمایش بگذارید. اگر هم دوست دارید می توانید از برانز به کار ببرید تا استخوان گونه تان برجسته تر دیده شود و ظاهر تابستانه ای به صورت خود بدهید . های لایت را بالای ابرو، در طول استخوان بینی، نوک بینی و بالای گونه های تان فراموش نکنید تا بتوانید به چهره خود بعد و زاویه جدیدی ببخشید .

در حالی که درست می باشد که میکاپ وسیله ای است تا نما و ظاهر بهتری داشته باشید، اما ایده اصلی در این جا این می باشد که دریابید که این ابزارها و محصولات آرایشی چقدر می توانند روی داشتن احساس خوب شما تاثیر گذار باشند. شیمی درمانی بسیار سخت است، می تواند تمام زندگی تان را تغییر دهد. اما در هر صورت می توانید با این میکاپ و استفاده از لوازم آرایشی به آرامش و تسکینی دست یابید. شاید قبل از امتحان کردن این مورد هرگز متوجه معجزه انرژی بخش میکاپ و آرایش نشوید. مطمئنا این مورد می تواند اعتماد به نفس تان را بالا ببرد. به امید بهبودی هر چه زودتر شما عزیزان.

توجه : تمامی موارد و محصولاتی که در مقالات ذکر می شود باید با مشورت پزشک تحت درمان استفاده شود

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها