مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

0
(0)

لوازم آرایش تاریخ‌مصرف دارند؛ فراموش نکنید!

آخرین باری که کیف آرایشتان را خانه‌تکانی کردید چه زمانی بوده است ؟ اگر جوابتان بیشتر از 4 ماه است به‌احتمال زیاد تعدادی محصول تاریخ گذشته در آن وجود دارند که باید سریعاً آن‌ها را دور بیندازید و با محصولات جدید جایگزین کنید. خیلی از آرایشگران باور دارند که اگر احساس کردید که از لوازم آرایشی بویی عجیب و یا تند به مشامتان می‌رسد به‌احتمال‌قوی محصولی فاسد و تاریخ مصرف لوازم آرایش شما به اتمام رسیده است.

تاریخ مصرف لوازم آ رایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

در اینجا 6 قلم از لوازم‌ آرایش و تاریخ‌مصرف متناسب با آن‌ها را آورده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم این تاریخ‌ها را به خاطر بسپارید:

خط چشم – 6 ماه تا یک سال

خط چشم‌های ژلی تنها بین 6 تا 8 ماه دوام می‌آورند زیرا شما مدام قلم‌موی خود را داخل ظرف ژلی آن‌ها می‌زنید؛ اما مداد چشم می‌تواند تا یک سال نیز قابل‌استفاده باشد زیرا شما مدام آن را تراش می‌کنید و به باکتری‌ها اجازه نمی‌دهید تا روی سطح مداد رشد و نمو کنند.

تاریخ مصرف لوازم آرایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

ریمل – 3 تا 6 ماه

برای اینکه بتوانید از ریملتان مدت 6 ماه حداکثر استفاده را ببرید پیشنهاد می‌کنیم برای درآوردن مواد داخل آن برس آن را مدام بالا و پایین نبرید این کار باعث می‌شود مواد بیشتری به برس ریمل بچسبد ولی با پمپاژ هوا داخل استوانه باعث خشک شدن سریع آن می‌شوید، همچنین فضا را برای رشد باکتری‌ها آماده‌ می‌کنید.

تاریخ مصرف لوازم آرایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

رژ گونه، سایه و سایر مواد پودری – بین یک تا 2 سال

به‌طورکلی مواد پودری بیشتر از موادی که تر هستند، عمر می‌کنند ولی اگر احساس می‌کنید فرمول، رنگ یا بوی آن‌ها تغییر کرده سریعاً آن‌ها را بیرون بیندازید.

تاریخ مصرف لوازم آرایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

کرم پودر– بین 6 تا 2 سال

معمولاً کرم پودرهایی که در بسته‌بندی‌های باز و شیشه‌ای قرارگرفته‌اند تا 6 ماه بیشتر دوام نمی‌آورند، برعکس کرم پودرهایی که مواد داخل آن‌ها به‌صورت پمپی از آن‌ها خارج می‌شوند تا 2 سال نیز قابل‌استفاده هستند. کرم پودر هم جزو محصولاتی است که در صورت منقضی شدن رنگ و بوی آن تغییر می‌کند. اکثر برندها در سایتشان تاریخ انقضای محصول خود را اعلام می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم زمانی که کرم پودرتان تمام شد نوع جدیدی از آن را تهیه کنید تا پوستتان به یک فرمول عادت نکند.

تاریخ مصرف لوازم آرایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

رژلب – 2 سال

مانند سایر محصولاتی که نام بردیم تغییر رنگ، بافت و بو نشانه‌هایی از خرابی و فاسدشدن رژ لب هستند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش طول عمر رژلب شما کمک کند این است که بعد از استفاده سر آن را تمیز کنید.

تاریخ مصرف لوازم آرایش

تاریخ‌مصرف لوازم آرایش

محصولات طبیعی – 3 تا 6 ماه

به محصولات آرایش تان به‌عنوان مواد غذایی نگاه کنید، اگر از آن‌ها در یخچال نگه‌داری کنید بیشتر عمر خواهند کرد.
به این نکته توجه کنید که محصولاتی که در آن‌ها از مواد طبیعی استفاده‌شده زودتر منقضی شده و تاریخ مصرف لوازم آرایش زودتر در این دسته از محصولات ارگانیک تمام می‌شوند.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها