مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > انتخاب لوازم کانتور مناسب

انتخاب لوازم کانتور مناسب

0
(0)

چطور لوازم کانتور مناسب را انتخاب کنیم ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد انتخاب لوازم کانتور مناسب برای شما مطالبی را آورده ایم .

کانتورینگ و هایلایت یکی از کارهای مهم در آرایش هستند ، ولی به دلیل تنوعی که در رنگ و جنس محصولات وجود دارد میتواند کاری پیچیده و ترسناک شود . ولی نگران نباشید تنها کمی تمرین لازم است تا بتوانید به بهترین شکل صورت خود را کانتور و هایلایت کنید ، در این مقاله چند ترفند و راه کار ساده را برای انجام این کار به شما آموزش میدهیم.

انتخاب لوازم کانتور مناسب

انتخاب لوازم کانتور مناسب

انتخاب جنس کانتور : کرم یا پودر

برخی دوست دارند از کانتور کرم و یا مایع استفاده کنند و با وجود خوب بودن این فرمول ها پیشنهاد ما این است که کار خود را با نوع پودری شروع کنید این جنس کانتور کنترل بیشتری را به شما میدهد .

بعد از مدتی که حرفه ای شدید میتوانید از کانتورهای کرم و یا مایع نیز استفاده حکنید . خیلی از برندها هایلایت و کانتور را در یک پالت به شما ارائه میدهد که این خیلی کار را راحت میکند .

رنگ متناسب با تناژ پوست خود را انتخاب کنید

برای اینکار بهتر است چند رنگ را روی پوست امتحان کنید . برای هایلایت کردن از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از رنگ کرم پودرتان روشن تر باشد و برای کانتور هم این رنگ باید یک یا دو درجه از کرم پودر تیره تر باشد .

اگر پوست شما خیلی روشن است از رنگ های نارنجی اجتناب کنید و اگر پوست شما نه خیلی روشن و نه خیلی تیره است از رنگ های برنز استفاده کنید ، همینطور اگر پوست شما تیره است از پالت هایی استفاده کنید که رنگ های تیره داشته باشد .

 

اگر پوستتان روشن است و شک دارید از خاکستری استفاده کنید

شما نباید از برنزرهای براق استفاده کنید ، کانتور باید حالت سایه داشته باشد و رنگ های مات با آندرتون خاکستری به اکثر پوستها می آید و تنها کافیست رنگی که دو درجه از پوست شما تیره تر است را انتخاب کنید .

شاید این رنگ های خاکستری به نظر جذاب نباشند ولی روی صورت و مخصوصا زیر گونه ها ، کنار بینی و استخوان فک  میتوانند بعد زیاد و طبیعی  را ایجاد کنند. البته اگر پوست شما تیره است اصلا از این رنگ استفاده نکنید .

 

رژگونه برای نشان دادن کانتور شما واجب است

برای اینکه کانتور شما خودش را نشان دهد حتما باید کمی رنگ به گونه های خود اضافه کنید . راحت ترین راه برای اینکار خندیدن و اضافه کردن رژگونه به برجسته ترین قسمت است .

 

براش های کانتور خوب یک سرمایه گذاری به حساب می آیند

برای اینکار کانتور شما خوب از آب در بیاید باید براش هایی داشته باشید که به خوبی کانتور را محو کنند . و اگر کانتور شما پودری است بهتر است از براش هایی با موی طبیعی استفاده کنید . چراکه این موها دارای کوتیکول بوده و پودر را به شکلی دقیق روی صورت پخش میکند .

https://www.makeup.com/makeup-tutorials/expert-tips/how-to-choose-colors-for-contouring

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها