مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > مادران شاغل و مراقبت پوستی

مادران شاغل و مراقبت پوستی

5
(2)

مراقبت از پوست برای مادران شاغل و پر مشغله در مقایسه با یک فرد عادی بسیار اهمیت دارد. شاید به عنوان یک فرد عادی با شغلی که دارید، قول و قرارها، مسافرت ها و کارهایی که باید روزانه انجام بدهید، احساس می کنید که بسیار سرتان شلوغ است. اما بر کسی پوشیده نیست که مادرها یکی از پر مشغله ترین بانوان در سراسر دنیا می باشند. همین موضوع باعث می شود تا به سختی بتوانند به خود برسند و از پوست خود محافظت و مراقبت کنند. ما در این مقاله 5 محصول مراقبت از پوست را برای مادران پر مشغله بیان می کنیم که می توانند به وسیله آن ها به پوست زیبا و شادابی دست یابند.

 مادران شاغل

پاک کننده پوست بدون نیاز به شست و شو برای مادران شاغل

 مادران شاغل

اگر مادر شاغل هستید و یا خانمی هستید که مدام در حال رفت و آمد می باشید، شاید زمان کافی برای شستن صورت خود به روش سنتی و همراه با آب را نداشته باشید. پاک کننده های بدون نیاز به شستشو را امتحان کنید. MICELLAR WATERS یا میسلارها گزینه خوبی در این زمینه به شمار می روند که باید در روتین مراقبت از پوست روزانه هر مادری وجود داشته باشد.

این محصولات دارای فرمول بر پایه آب بوده و لطیف و سبک می باشند که صورت را به سادگی پاک می کنند و آلودگی و کثیفی ها را از آن دور می نمایند. بدون این که نیاز باشد تا شستشویی انجام شود. از طرف دیگر این محصولات در کنار ویژگی پاک کنندگی، باعث مرطوب شدن و شاداب شدن پوست نیز می شوند. این چنین محصولاتی به تمیز کردن، پاک کردن آرایش و نرم و لطافت پوست در یک مرحله ساده کمک می کنند. آب میسلار PH متعادل و بدون پارابن می باشد، در کنار ویتامین ها و عصاره هایی که می تواند گزینه مناسبی برای این هدف به شمار بیاید.

سرم ضد پیری.

 مادران شاغل

زمانی که زمان آزاد کمی در اختیار دارید، مطمئنا استرس بسیاری می گیرید. استرس می تواند برای پوست عواقب بدی به همراه داشته باشد که مهم ترین آن ها پیر شدن سلول های پوست است که باعث به وجود آمدن چین و چروک های زود هنگام می شود. به این دلیل است که مادرها باید سرم های ضد پیری را در روتین مراقبت پوستی خود به همراه داشته باشند. این سرم ها می توانند سلول های پیر و فرسوده را از بین ببرند و به پوست کمک کنند تا تازه تر و شاداب تر به نظر برسد. این سرم ها حاوی آنتی اکسیدان هایی می باشند که باعث تقویت پوست و محافظت از آن در برابر عوامل مضر خارجی می شود.

یک مرطوب کننده سبک

مرطوب کننده

برای این که پوست شما تا جایی که امکان دارد جوان و سر حال به نظر برسد. باید شب و روز به فکر مرطوب کردن آن باشید. زمانی که کودک بودید، پوست شما به خودی خود دارای رطوبت بود و رفته و رفته که رشد کردید، این میزان رطوبت کاهش یافت و هم چنان این روند ادامه خواهد داشت. از این رو نیاز به محصولات مرطوب کننده مانند هیالورنیک اسید دارید که هزار برابر نسبت به آب سبک وزن بوده و باعث می شود تا رطوبت پوست شما برای مدت طولانی تر باقی بماند.

 

لوسیون بچه یا بالم بدن

لوسیون بچه

زمانی که در طول روز مدام در حال فعالیت کردن و این ور و آن ور رفتن هستیدو به عبارتی مادران شاغل هستید، به راحتی مراقبت از پوست بدن خود را از یاد می برید. برای داشتن پوست سالم و زیبا باید اطمینان حاصل کنید که بدن شما به اندازه کافی، رطوبت در اختیار دارد. بعد از حمام همیشه سعی کنید تا از یک لوسین کودک مرطوب کننده و یا بالم بدن به کار ببرید و آن را با حالت ماساژ روی پوست خود به کار ببرید. به دنبال محصولات این چنینی باشید که دارای شی باتر، اسید هیالورنیک، LHA و روغن های ضروری مانند جوجوبا، گل آفتابگردان، گل رز و هسته زرد آلو باشد. هم چنین بالم بدن بدون پارابن در این زمینه به تغذیه پوست سراسر بدن شما نیز کمک می کند.

ضد آفتاب قوی.

 مادران شاغل

در نهایت، هر مادر پر مشغله ای باید از یک ضد آفتاب قوی و قدرتمندی در تمامی زمان ها استفاده کند.بر کسی پوشیده نیست که هورمون های بارداری می توانند ملانین را در پوست افزایش دهند. اگرچه بعضی از این تیرگی ها به خودی خود از بین می روند. اما باید اطمینان به دست آورید که با یک ضد آفتاب قدرتمند و استفاده هر روزه آن می توانید از پوست خود در برابر تاثیرهای مضر اشعه ماوراء بنفش، محافظت کنید، در غیر این صورت بخش های تیره و لکه دار وضعیت بدتری پیدا می کنند و ممکن است تاثیر طولانی مدتی داشته باشند. از یک ضد آفتاب قدرتمند در هر جایی که در معرض نور خورشید هستید، استفاده کنید و در تمام روز آن را تمدید نمایید و این امر را برای خود تبدیل به یک قانون کنید.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    مقالات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها