مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , > ماسک هوشمند Foreo Ufo

ماسک هوشمند Foreo Ufo

3.5
(4)

ماسک هوشمند Foreo Ufo

ماسک هوشمند فوریو یو اف او Foreo Ufo چیست ؟

اخیرا سبک جدیدی از لوازم آرایشی و بهداشتی به بازار آمده که بشکل علمی تر می تواند مراقبت از پوست ما را بر عهده بگیرد . مجله آنلاین آرایشی بهداشتی هفتادرنگ را دنبال کنید .

ماسک هوشمند Foreo Ufo

ماسک هوشمند Foreo Ufo

این دستگاه که شبیه یک بشقاب پرنده است تلفیقی جالب از ماسک های ورقی و محصولاتی است که سریع روی پوست تاثیر میگذارند .

این دستگاه هوشمند ادعا دارد که تنها در 90 ثانیه پوست شما را روشن ، آرام  و سالم تر نشان خواهد داد . عملکر این دستگاه هم به اندازه ظاهر آن جالب به نظر میرسد . در اولین قدم شما باید یک اپلیکیشن دانلود کنید ، این اپلیکیشن دستگاه و ماسکی که شما از آن استفاده میکنید را بررسی میکند .

ماسک های مخصوص این دستگاه در دو مدل Make my day  که حاوی هیالورونیک اسید پر کننده صورت و جلبک قرمز و Call it a night  که حاوی روغن زیتون و جنسینگ است میباشد . هر دو این ماسک ها به صورت ورقه های گردی هستند که روی دستگاه قرار میگیرند . و دستگاه با استفاده از ترکیب مراقبت نور LED ، ضربان T sonic  و فناوری های هایپر فیوژن تاثیر آنها را چند برابر کرده و باعث جذب مواد مغذی به عمیق ترین لایه های پوستی میشود .

ماسک هوشمند Foreo Ufo

ماسک هوشمند Foreo Ufo

بعد از قرار دادن ماسک مورد نظر داخل دستگاه UFO میتوانید به مدت 90 ثانیه آن را با حرکات دروانی روی صورتتان بکشید . و در پایان 90 ثانیه اپلیکیشن به شما نشان میدهد که زمانتان به پایان رسیده و لرزش دستگاه به پایان میرسد .

فناوری فیوژن این دستگاه دو حالت گرم و سرد کننده دارد . که هر دو باعث بازسازی پوست میشوند . همچنین نحوه عملکرد ترمو تراپی این دستگاه باعث نفوذ سریع مواد داخل پوست و درمان کریپتو آن هم باعث سفتی ، کشیدگی و محکم شدن پوست میشود .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 4

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

نظرات (2)

  1. لیلی

    سلام من تبیلغ این دستگاه رو در شبکه mbc 4 دیدم و برام جالب بود اما قیمت و چگونگی دریافتش ذکر نشده لطفا راهنمایی کنید

    • نوروزی

      سلام هفتادرنگ مجله هست و سعی داره اطلاعات از تکنولوژیهای به روز رو براتون بزاره قیمت این ماسک در حدود دو میلیون و نیم هست و اینکه از کجا میتونید تهیه کنید رو نمیدونیم پیجهای طیادی هستند که از برندهای دیگه این ماسک هوشمند رو میارن میتونید از اونها تهیه کنید که قیمتهای کمتری هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها