مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , > ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

0
(0)

7 ماسک ال ای دی که باعث می شود تا پوستی مانند جودی فاستر داشته باشید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب که جودی فاستر نیز استفاده میکند را معرفی خواهیم کرد .

ماسک صورت مدرن و جدیدی که از آن انتظار می رود تا باکتری های را بکشد ، از جوش ها جلوگیری نماید و ظهور علائم پیری پوست را به تاخیر بیاندازد . حالا در دسترس ما و حتی نسل های آینده قرار گرفته است .

ماسک های ال ای دی (LED) به گونه ای پوست را بهبود می دهند که با استفاده از محصولات موضعی به سختی امکان پذیر است .

ماسک های ال ای دی با تاباندن نورهایی با رنگ و طول موج های مختلف روی پوست کار می کنند .

نور ال ای دی آبی باکتری هایی که درون فولیکول های مو زنده می باشند را هدف گذاری می کند و در از بین بردن جوش ها و آکنه های کیستیک مشارکت دارد . نورهای قرمز موجب کاهش قرمزی و التهاب پوست شده و ظاهر چین و چروک های پوست را کاهش می دهند، همه این ها به این دلیل این است که این نور رنگی موجب تحریک تولید کلاژن می شود .

در حالی که این ماسک ها به عنوان یک روش درمانی در مطب متخصصان پوست و زیبایی انجام می شود ، اما نسخه های خانگی این محصول نیز در دسترس می باشد که موجب می گردند تا همیشه پوست خود را به زیباترین حالت ممکن نگاه دارید .

در حالی که ماسک هایی که در مطب متخصصان پوست مورد استفاده قرار می گیرند، دارای لامپ های ال ای دی قدرتمندتری برای استفاده در مدت زمان بیشتری می باشند ، اما ماسک های ال ای دی خانگی خیلی كنترل شده نیستند، از این رو ممکن است نتایج به دست آمده متفاوت باشند .

در ادامه شما را با بهترین ماسک های ال ای دی آشنا می کنیم که ارزش این را دارند که برای درمان مسائل پوستی مورد استفاده قرار دهید .

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

1- نام محصول :

LightStim for Acne

برای جوش های فعال

خوب در برخی از روزهای ماه ممکن است جوش هایی را روی صورت خود مشاهده کنید . این ماسک درمانی می تواند مستقیما بخش های مشکل دار پوست شما را هدف گذاری کند. این ابزار دستی مورد تایید سازمان FDA است و دارای قابلیت محافظت از چشم ها می باشد و برای بخش های مشکل دار بخصوص پوست به راحتی قابل استفاده می باشد، مانند چانه و پیشانی. پروسه استفاده از این ابزار ساده است :

ماسک را روی بخش مورد نظر به مدت سه دقیقه قرار دهید، سپس برای ترمیم بخش های دیگر پوست خود نیز تکرار کنید.

 

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

 2- نام محصول :

Light-Therapy Golden Facial Treatment Device

این ماسک را در حالی که یک بشقاب خوراکی مورد علاقه تان را میل می کنید، روی صورت خود بگذارید . در این جا یک نسخه از ماسک الی ای دی شیک و مدرن مشاهده می کنید که با استفاده از 5 نور مختلف باعث می شود تا علائم پیری پوست به تعویق بیفتد و ظاهر هایپرپیگمنتیشن های پوست بسیار بهبود یابد .

 

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

 

3-نام محصول :

Pro 7 Color LED Mask

بسیار به صرفه

اگر می خواهید ماسک های ال ای دی را امتحان کنید، بدون این که حساب بانکی خود را خالی کنید . استفاده از این محصول پیشنهاد می شود . این ماسک می تواند باکتری های زیر پوست را بکشد، پوست را تسکین داده و خطوط و چین و چروک ها را کاهش دهد .

 

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

 

 

  1. نام محصول :

Foreo UFO

ماسک هوشمند

این ماسک مانند ماسک های ال ای دی معمولی نیست، اما می تواند درست مانند آن ها کار کند . این محصول از دمای سرد و گرم استفاده می کند تا پوست را در عرض 90 ثانیه بهبود دهد . هم چنین، سطح برجسته این ماسک موجب می شود تا ماساژ صورتی مانند سالن های اسپا تجربه کنید .

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

  1. نام محصول :

SpectraLite™ Faceware Pro

پرطرفدار

از جایی که بیشتر ماسک ها از نور آبی و قرمز مجزایی استفاده می کنند ، این ماسک از 100 نور قرمز ال ای دی و 62 نور آبی ال ای دی به طور همزمان به کار می برد تا مسائل پوستی شما را درمان نماید . این ماسک مورد تایید سازمان FDA می باشد و پروسه استفاده از آن فقط 3 دقیقه است .

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

6-نام محصول :

Quasar MD Blue

برای پوست های مستعد آکنه

مزیت این ماسک این است که می تواند برای تمام پوست بدن تان به کار رود . و نور آبی را ساطع می کند که برای کشتن باکتری ها و از بین بردن جوش های در حال تشکیل مفید می باشد .

 

 

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

ماسکهای ال ای دی برای داشتن پوست شاداب

 

7-نام محصول :

Boost LED Advanced Light Therapy Décolletage Bib

تکنولوژی برای پوست گردن

این ماسک ال ای دی از نور قرمز استفاده می کند تا پوست بخش گردن و شانه ها را هموار و بدون چین و چروک کند . یادتان باشد که باید علاوه بر پوست صورت به پوست گردن خود نیز توجه داشته باشید تا ظاهر زیبا و جوان خود را حفظ کنید .

 

منبع مقاله :

https://www.elle.com/beauty/makeup-skin-care/g33004611/best-led-masks/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها