مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , > بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

0
(0)

6 عدد از بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست بر اساس گفته میکاپ آرتیست ها

در این مقاله از مجله اینترنتی ارایشی بهداشتی هفتاد رنگ به معرفی بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست خواهیم پرداخت .

اشتباه نکنید، محصولات سبز رنگ شما را شبیه به شخصیت کارتونی شرک نمی کنند.

تصحیح کننده های رنگ پوست، قهرمان های گمنام دنیای میکاپ به شمار می روند. آن ها هر گونه جوش، قرمزی و یا نواقص پوست را می پوشانند تا یک پوست یکدست و یکنواخت در کمتر از چند دقیقه به دست بیاید.  تصحیح کننده های رنگ پوست مختلفی در بازار وجود دارند که برای بخش های مختلف صورت و البته مسائل گوناگون پوستی کاربرد دارند- مانند قرمزی، هایپرپیگمنتیشن، ورم و حلقه های تیره زیر چشم. این محصولات به صورت تکی و یا به صورت کالکشن در دسترس می باشند. به این ترتیب، تصحیح کننده رنگ پوست سبز برای پوشاندن قرمزی، زرد برای پوشاندن حلقه تیره زیر چشم ها و ….. کاربرد دارد. زمانی که از این محصولات به نحو احسنت استفاده می کنید، می توانید مسائل پوستی خود را مانند یک شخص حرفه ای بپوشانید.

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

قبل از این که یکی از این محصولات را بخرید و شروع به استفاده از آن ها کنید، در این مقاله 6 محصول تصحیح کننده رنگ پوست مورد تایید میکاپ آرتیست ها را به شما معرفی می کنیم. توضیحات هر یک از این محصولات را از زبان خود این افراد می خوانید.

 

 

  1. NYX Professional Makeup Color Correcting Concealer, $12

(برای خرید این محصول کلیک کنید)

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

تصحیح کننده رنگی مورد علاقه من این برند می باشد زیرا مزیت های بسیار زیادی از آن به دست می آورید. این محصول چند کاره می باشد و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. شما با استفاده از این محصول شش سایه رنگ مختلف در اختیار دارید تا با آن ها کار کنید. این محصول دارای پیگمنت های بسیار زیادی است و از این رو استفاده مقدار اندکی از آن معجزه می کند. هم چنین به سادگی روی پوست به کار می رود و قابل استفاده به صورت چندین لایه است (buildable). این تصحیح کننده رنگی را می توانید به بهترین وجه ممکن با انگشتان تان نیز به کار ببرید.

 

  1. Physicians Formula Conceal Rx Physicians Strength Concealer, $10

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

این تصحیح کننده رنگی است که همیشه و در همه جا برای خود و مشتریانم استفاده می کنم. این برند در زمینه ارائه محصولات به صرفه که واقعا مشکلات پوستی را حل می کند، شگفت انگیز می باشد. به راحتی مقدار اندکی از محتویات محصول را روی انگشتان خود بریزید و در محل مورد نظر پخش کنید تا مشکل و مسئله پوستی برطرف شود. سپس از فاندیشن، مرطوب کننده رنگی و یا پودر به کار ببرید تا آن را به طور کلی محو نمایید و چهره طبیعی تری داشته باشید.

 

  1. Nanacoco HD Cover Concealer Color Corrector, $9

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

این تصحیح کننده رنگی واقعا بی نظیر است. بافت کرمی و آبرسان آن به شما اجازه می دهد تا ناهماهنگی رنگ پوست خود را تصحیح کنید و سپس روی آن از فاندیشن و کرم پودر مورد علاقه خود به کار ببرید- کرمی یا مایع فرقی ندارد- بدون این که حالت ماسیدگی روی صورت شما به وجود بیاورد. پیگمنت های بسیار زیاد آن می تواند تغییر اساسی در پوست صورت شما ایجاد کند. بیشتر تصحیح کننده های رنگی در قالب یک پالت می باشند، اما اپلیکاتور اسفنجی این محصول کار را برای استفاده مناسب و ایجاد کاور و پوشش دهی عالی راحت می سازد. این یک محصول ضروری برای تصحیح رنگ صورت تان می باشد.

 

  1. Bobbi Brown Corrector, $28

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

من هیچ گاه خانه را بدون استفاده از این محصول ترک نمی کنم. این تصحیح کننده رنگی بسیار کرمی است، از این رو کاور عالی را ایجاد می کند، بدون این که ذوب شود و یا محو گردد. استفاده از یک براش به من کمک می کند تا نسبت به حالت عادی، از محتویات تصحیح کننده رنگ کمتری استفاده کنم و به این ترتیب پوستم بسیار بی عیب و نقص دیده می شود. از این رو نیاز نیست خیلی نگران محو کردن آن یا ایجاد خش و خش روی صورتم باشم.

 

  1. Maybelline Master Camo Color Correcting Concealer Pen, $10

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

من عاشق این محصول هستم، زیرا به راحتی می توانید در هر جای پوست صورت خود استفاده کنید و کبودی و مشکلات پوستی را بپوشانید. شش سایه رنگ از این محصول وجود دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. رنگ سبز مورد علاقه من می باشد زیرا به خوبی قرمزی و ناهماهنگی رنگی روی پوست را می پوشاند. این تصحیح کننده خودکاری با پیگمنت های خود موجب ایجاد کاور بالا می شود و نوک بلندر آن موجب صاف و هموار شدن ناحیه مورد نظر می گردد و اطمینان ایجاد می کند که محصول به طور بی عیب و نقصی روی پوست محو می شود.

  1. L.A. Girl HD Pro Conceal, $4

بهترین محصولات تصحیح کننده رنگ پوست

زمانی که بحث تصحیح کننده رنگی پوست می شود، نیاز نیست حتما محصول گران قیمتی تهیه کنید. این محصولات کوچک که به سادگی قابل استفاده است، می تواند برای پوشاندن نواقص پوستی عالی عمل کند. رنگ سبز و زرد به خوبی با هم کار می کنند تا قرمزی را بپوشانند و رنگ بژ آن موجب محو شدن سریع تر آن ها می شود.

 

 

منبع مقاله :

https://www.self.com/gallery/best-color-correctors-according-to-makeup-artists

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها