مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , , , > بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

0
(0)

برای داشتن پوستی سالم تر و درخشان تر، این مواد مراقبت از پوست را امتحان کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ، به شما درباره ی بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر خواهیم گفت لطفا با ما همراه باشید.

وقتی صحبت از بهترین محصولات مراقبت از پوست برای پوست سالم می شود، همه چیز به لیست مواد تشکیل دهنده مربوط می شود، زیرا برخی از مواد در محافظت و حمایت از سلامت کلی پوست برتری دارند.

برای اینکه محصولات مراقبت از پوست موثر باشند، به مواد باکیفیت مانند ویتامین‌ ها، مواد معدنی، چربی‌ ها و حتی پروتئین‌ ها نیاز است تا علائم پیری معکوس شود، عملکرد سد پوست بهبود یابد، آبرسانی دوباره تامین شود و پوست در برابر عوامل محیطی محافظت شود.

این مواد شامل کلاژن، اسیدهای چرب امگا، باکوچیول، ویتامین B، اسیدهای بتا هیدروکسی و جینسنگ هستند که در همه چیز از پاک کننده ها و تونرها گرفته تا سرم ها و مرطوب کننده ها یافت می شوند. 

 

در ادامه، بهترین مواد تشکیل دهنده برای پوست سالم، به علاوه فرمول های مورد علاقه خود را که با این فوق ستاره های مراقبت از پوست ساخته شده اند، بررسی می کنیم. 

 

کلاژن 

کلاژن یک ماده ضد پیری محبوب مراقبت از پوست است که به دلیل توانایی آن در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و صاف کردن خطوط و چین و چروک ها شناخته شده است.

این پروتئین به طور طبیعی در بدن ساخته می شود. با این حال، با افزایش سن، شاهد کاهش تولید کلاژن طبیعی هستیم که می تواند منجر به کاهش حجم پوست و نرمی کلی آن شود. 

برای مقابله با این اثر پیری پوست، بسیاری از فرمول های مراقبت از پوست ضد پیری حاوی کلاژن در ترکیب مواد تشکیل دهنده خود هستند تا از دست رفته را جبران کنند.

از آنجایی که کلاژن می تواند به هدف قرار دادن چین و چروک ها کمک کند و لطافت پوست را دوباره بازگرداند،

یک ماده مراقبت از پوست محبوب برای پوست سالم است و در انواع مختلفی از فرمول ها، از جمله سرم ها، ماسک های صورت، و مرطوب کننده ها یافت می شود.

کلاژن همچنین گاهی در پاک کننده های صورت – از جمله دستمال مرطوب های صورت – و تونرها و اسانس ها نیز یافت می شود. 

در ادامه برخی از محصولات مراقبت از پوست مورد علاقه ما که با کلاژن غنی شده است، آورده شده است. 

 

بهترین محصولات مراقبت از پوست با کلاژن

نام محصول: Peter Thomas Roth 24K Gold Pure Luxury Lift and Firm Hydra-Gel Eye Patches (30 pair)

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

با این پچ های هیدروژل، دوز کلاژن را به ناحیه ظریف زیر چشم اضافه می کنید.

این ماسک های چشم با کلاژن هیدرولیز شده همراه با اسید هیالورونیک، کافئین و طلای 24 عیار و طلای کلوئیدی فرموله شده اند تا ناحیه زیر چشم را سفت، آبرسانی و درخشان کنند. 

 

نام محصول: Eminence Organic Skin Care Marine Flower Peptide Serum 1 fl. oz

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

این سرم که با کمپلکس Smart Collagen+ برای جوانسازی پوست فرموله شده است، فرمولی است که به دلیل مزایای ضد پیری آن ارزش خرج کردن را دارد.

این سرم برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک طراحی شده است و در عین حال از هیدراتاسیون طولانی مدت نیز پشتیبانی می کند. 

 

نام محصول: HUM Nutrition Collagen Pop Vitamin C Dissolvable Tablets

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

با این محصول می توانید مزایای کلاژن را از درون به بیرون مشاهده کنید. این محصول با ویتامین C – که از تولید کلاژن بدن پشتیبانی می کند – و کلاژن دریایی ممتاز ساخته شده است.

در واقع این مکمل زیبایی به حمایت از سلامت پوست از درون به بیرون کمک می کند. 

 

اسیدهای چرب امگا 

اسیدهای چرب امگا یکی دیگر از مواد ضروری برای پوست سالم هستند و برای پوست های خشک و چرب به طور یکسان به خوبی عمل می کنند.

اسیدهای چرب امگا که اغلب از روغن‌ های گیاهی غنی و مغذی به دست می‌ آیند، با تنظیم تولید سبوم (معروف به چربی پوست) و همچنین با نرم کردن و بازسازی عمیق پوست، روز به روز موجب بهبود و ارتقای سلامتی آن می شوند.

از آنجایی که اسیدهای چرب امگا بسیار مغذی هستند، می توانند آبرسانی پوست را بهبود بخشند و پوست های خشک، قرمز و خارش را نیز تسکین دهند.

اسیدهای چرب امگا 3 به ویژه در بازگرداندن سد رطوبتی پوست معجزه می کنند و فواید ضد التهابی آن نیز به جلوگیری از جوش های دردناک کمک می کند. 

این ماده مراقبت از پوست در انواع فرمول ها از جمله پاک کننده ها، درمان ها، ماسک ها، سرم ها و مرطوب کننده ها وجود دارد.

همچنین می‌ توانید فرمول‌ های روغن‌ های گیاهی را که به طور طبیعی غنی از اسیدهای چرب امگا هستند، به طور مستقیم روی پوست استفاده کنید. 

 

بهترین محصولات مراقبت از پوست با اسیدهای چرب امگا 

 

نام محصول: Eminence Organic Skin Care Rosehip Triple C+E Firming Oil

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

این محصول با روغن گل رز که سرشار از اسیدهای چرب است فرمول بندی شده است.

علاوه بر این، ویتامین E غنی از آنتی اکسیدان همراه با ویتامین C حمایت کننده از کلاژن و روشن کننده پوست برای جوانسازی پوست و ایجاد درخشندگی طبیعی در این محصول به کار رفته است. 

 

نام محصول: Paula’s Choice Omega Complex Cleansing Balm

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال یک پاک کننده مغذی هستید، این بالم پاک کننده بهترین راه حل است.

این شوینده با فرموله شده با امگا 3 و 6 همراه با روغن جوجوبا، آلودگی ها و آلودگی های روزانه را از بین می برد و در عین حال پوست را با آبرسانی شدیدی همراه می کند. 

 

نام محصول: Weleda Skin Food Original Ultra-Rich Cream

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

 کرم فوق غنی پوست Weleda که با اسیدهای چرب مغذی و ویتامین E غنی از آنتی اکسیدان ساخته شده است، می تواند موجب نرم کنندگی عمیق پوست شود.

این محصول برای انواع پوست های خشک ایده آل است، این کرم پوست برای ترمیم و جوان سازی و در عین حال ایجاد درخشش طبیعی عالی عمل می کند. 

 

باکوچیول 

باکوچیول یک ماده گیاهی است که از گیاه بابچی به دست می آید که هم در طب آیورودا و هم در طب چینی رایج است. این ماده مراقبت از پوست یک جایگزین طبیعی رتینوئید و رتینول در نظر گرفته می شود.

مشابه رتینول، باکوچیول می تواند تولید کلاژن را تحریک کند و در نتیجه به محو شدن خطوط ظریف و چین و چروک ها موثر واقع شود و در عین حال انعطاف پذیری پوست را بهبود بخشد.

باکوچیول همچنین پوست را نسبت به آفتاب حساس تر نمی کند، بنابراین می توانید صبح و شب آن را بمالید، که این موضوع در مورد رتینول صدق نمی کند.

این جایگزین رتینول در انواع فرمول های مراقبت از پوست یافت می شود. با این حال، اغلب به صورت سرم و مرطوب کننده یافت می شود. 

 

بهترین محصولات مراقبت از پوست با باکوچیول 

 

نام محصول: ISDIN ISDINCEUTICS Melatonik Lightweight Night Serum with Bakuchiol

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

سرم شب سبک ISDIN ISDINCEUTICS Melatonik با باکوچیول ضد پیری همراه با ویتامین C برای حمایت از استحکام پوست و تولید کلاژن فرموله شده است.

این سرم شب که برای بهبود خاصیت ارتجاعی و درخشندگی طراحی شده است، بهترین گزینه برای داشتن پوست هایی سالم تر است. 

 

نام محصول: Follain Firming Serum Collagen Boost

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

 اگر به دنبال سرمی برای تقویت تولید کلاژن هستید، این سرم تقویت کننده کلاژن را در نظر بگیرید.

این سرم دارای ترکیبی قوی از باکوچیول به همراه پپتیدها و نیاسینامید برای حمایت از تولید طبیعی کلاژن پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست است.

 

نام محصول: Eminence Organic Skin Care Bakuchiol + Niacinamide Moisturizer

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

این محصول فواید ضد پیری باکوچیول را با نیاسینامید روشن کننده پوست ترکیب می کند تا مرطوب کننده ای مغذی و موثر باشد.

علاوه بر این، این کرم پوست می تواند ظاهر منافذ بزرگ را به وضوح کاهش دهد و در عین حال بافت کلی پوست را نیز بهبود ببخشد. 

 

ویتامین B 

 

ویتامین B یکی دیگر از مواد مفید برای پوست است که اغلب در فرمول های مراقبت از پوست یافت می شود.

این ویتامین که به نام نیاسینامید نیز شناخته می شود، به دلیل توانایی آن در کاهش التهاب شناخته شده است و آن را به یک مکمل خوب برای محصولات مراقبت از پوست ضد جوش تبدیل می کند.

مزایای ویتامین B برای پوست همچنین شامل حمایت از عملکرد سد پوست، آبرسانی و تغذیه پوست، و بهبود بازسازی پوست است. 

علاوه بر این، ویتامین B می تواند از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کند تا از علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و پوست کدر جلوگیری کند.

از آنجایی که ویتامین B می تواند به روش های مختلف برای پوست مفید باشد، در انواع فرمول های مراقبت از پوست از جمله پاک کننده ها، تونرها، سرم ها، مرطوب کننده ها و ماسک های صورت نیز رایج است. 

 

بهترین محصولات مراقبت از پوست با ویتامین B 

 

نام محصول: Bioderma Atoderm Cleansing Oil

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

با این روغن پاک کننده بایودرما پوست صورت خود را تمیز کنید و یک دوز ویتامین B به آن اضافه کنید.

این فرمول با نیاسینامید، ویتامین C و ویتامین E غنی شده است تا کثیفی ها و آلودگی ها را از بین ببرد و در عین حال باعث آبرسانی طولانی مدت و درخشندگی طبیعی پوست شود. 

 

نام محصول: EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

با این فرمول ضدآفتاب با طیف وسیع می توانید ویتامین B و محافظت در برابر آفتاب خود را داشته باشید.

این ضدآفتاب دارای SPF 46 است و با نیاسینامید همراه با اسید هیالورونیک، اسید لاکتیک و ویتامین E برای تغذیه عمیق و محافظت از پوست فرموله شده است. 

 

نام محصول:SkinCeuticals Resveratrol B E  

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

 یک درمان قوی پوستی است که با نیاسینامید، ویتامین E و بایکلین برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و تقویت سد دفاع آنتی اکسیدانی طبیعی پوست برای پوست قوی تر و سالم تر، فرموله شده است.

جینسینگ نیز به دلیل توانایی آن در افزایش تولید کلاژن، یکی دیگر از مواد انتخابی در این محصول برای بهبود سلامت پوست است.

جینسینگ در محصولات مراقبت از پوست که به عنوان یک داروی گیاهی قوی برای مراقبت از پوست شناخته می شود، از ریشه جینسینگ که در آسیا و آمریکای شمالی رشد می کند، مشتق شده است. 

از آنجایی که جینسینگ از تولید کلاژن حمایت می کند، می تواند منجر به کاهش خطوط و چین و چروک و همچنین افزایش کشسانی و لطافت کلی در پوست شود.

علاوه بر این، گیاه ریشه به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده است، که می تواند روی کاهش پف و روشن کردن نواحی تیره دور چشم تاثیرگذار باشد.

جینسینگ در فرمول های مراقبت از پوست و مو به طور یکسان محبوب است و اغلب در فرمول های مغذی ضد پیری از جمله مرطوب کننده ها و سرم ها یافت می شود. 

 

بهترین محصولات مراقبت از پوست با جینسینگ 

 

نام محصول: Naturopathica Beech Tree Ginseng Daily Moisturizer

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

 این مرطوب کننده روزانه از Naturopathica که برای انواع پوست های نرمال تا خشک طراحی شده است، دارای ترکیبی از مواد گیاهی قوی، از جمله جوانه درخت راش، عصاره ریشه جینسینگ و گوجی بری است.

با استفاده منظم، این مرطوب‌ کننده می‌ تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود ببخشد، علائم پیری را کاهش دهد، از آسیب‌های ناشی از خشکی جلوگیری کند و پوست را با ویتامین‌ ها و مواد معدنی حمایت‌ کننده کلاژن تغذیه کند.

 

این محصول:Sunday Riley Auto Correct Brightening and Depuffing Eye Contour Cream

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

این محصول با عصاره ریشه جینسینگ برزیلی، کافئین و عصاره شاه بلوط اسبی،

کرم روشن کننده و رفع کننده کانتور چشم فرمول بندی شده است که برای هدف قرار دادن کیسه های پف کرده زیر چشم طراحی شده است و در عین حال ظاهر حلقه های تیره را کاهش می دهد، چروک پنجه کلاغی را صاف و هموار می کند. 

 

نام محصول: Murad Targeted Eye Depuffer

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

اگر پوست اطراف چشم‌هایتان پف کرده است، این کرم چشم هدفمند می‌ تواند به شما در مقابله با این مشکل رایج مراقبت از پوست کمک کند.

این کرم دور چشم که با پپتید آمینو اسید برای درخشان کردن چشم ها همراه با ترکیبی از جینسنگ، زنبق و کافئین برای کاهش کیسه های زیر چشم ساخته شده است،

می تواند به ایجاد ظاهری آرام تر چشم ها کمک کند و در عین حال ناحیه زیر چشم های ظریف را روشن و آبرسانی کند.

 

بتا هیدروکسی اسیدها 

اسیدهای بتا هیدروکسی که به نام BHA نیز شناخته می شوند، اسیدهایی هستند که به طور طبیعی در فرمول های مراقبت از پوست یافت می شوند و این هم به دلیل توانایی آن ها برای هدف قرار دادن و درمان آکنه و جوش است.

این اسیدها محلول در روغن در نظر گرفته می شوند، بنابراین می توانند به پاکسازی منافذ مسدود شده و کاهش تولید چربی اضافی کمک کنند تا محیطی ایجاد شود که جوش و آکنه را نیز از بین ببرد. 

اسیدهای بتا هیدروکسی همچنین لایه بردارهای پوست هستند، بنابراین می توانند به کاهش تجمع سلول های پوست کمک کنند و پوستی صاف، روشن تر و درخشان تر ایجاد کنند.

با توانایی آن ها در لایه برداری شیمیایی پوست و جلوگیری از چربی اضافی، BHA ها معمولا در پاک کننده ها، اسانس ها، تونرها و سرم ها یافت می شوند. با این حال، آن ها همچنین در کرم های پوست و برخی از ماسک های صورت نیز یافت می شوند. 

 

بهترین محصولات مراقبت از پوست با اسیدهای بتا هیدروکسی لایه بردار 

 

نام محصول: Paula’s Choice SKIN PERFECTING 2 BHA Liquid Exfoliant

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

این محصول با اسید سالیسیلیک غنی شده است تا فرآیند لایه برداری طبیعی پوست را تقلید کند و در عین حال منافذ را نیز باز می کند. با استفاده منظم، این لایه‌ بردار مایع می‌ تواند ظاهر روشن، صاف و درخشان‌ تر روی پوست ایجاد کند. 

 

نام محصول: SkinMedica AHA/BHA Cream

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

این به لطف ترکیبات تشکیل دهنده آن برای لایه برداری و تغذیه پوست صورت فرموله شده است. این مرطوب کننده با تقویت BHA و AHA همراه با ویتامین های C و E، بافت پوست را نرم و صاف نگه می دارد و در عین حال روشن و شفاف می کند. 

 

نام محصول: COSRX BHA Blackhead Power Liquid

بهترین محصولات برای داشتن پوستی سالم تر

برای پوست های مستعد جوش، برای کنترل چربی و به حداقل رساندن منافذ، این محصول با BHA، پوست را با بتائین سالیسیلات  لایه برداری می کند،

آکنه و جوش را درمان می نماید و در عین حال التهاب را پوست درخت بید سفید کاهش می دهد.

 

منبع مقاله: https://www.dermstore.com/blog/try-these-skin-care-ingredients-for-healthier-glowing-skin/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    مقالات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها