مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

0
(0)

چگونه کووید-19 در حال تغییر ترندهای ناخن در سال 2020 و بعد از آن می باشد

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ  به تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020 و بعد از ان خواهیم پرداخت .

در این مقاله شما را با سبک های طراحی ناخنی آشنا می کنیم که ناخن کارها اعتقاد دارند در دوران اپیدمی و بعد از آن نیز بسیار رواج پیدا خواهد کرد.

ترندهای ناخن معمولا به ترندهای مد و فشن بستگی دارند. همان طور که یک ناخن کار مشهور نیویورکی اشاره می کند، روی کار آمدن لباس های دهه 90 منجر به وجود آمدن طراحی ناخن های رنگین کمانی، مانیکورهای فرنچ و ناخن های ژلیش شده است. هر چند که هنگام شیوع بیماری کووید-19 خیلی چیزها تغییر کرد.

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

ماه ها بود که به این دلیل، سالن های ناخن کاری تعطیل شده بودند. مردم شروع کردند تا در خانه ناخن های شان را مانیکور کنند. و زمانی که سالن ها مجددا بازگشایی شدند، مقررات امنیتی جدیدی وارد میدان شد. البته از جهاتی می توان گفت که ترندهای ناخن این روزها از دنیای مد و فشن مجزا و مستقل است. البته یک چیز ثابت و یکسان باقی می ماند: “ما همیشه می خواهیم به خودمان برسیم”.

حالا بیشتر از گذشته و قبل از شیوع بیماری کووید-19، ترندهای ناخن به جای الهام گرفتن از مراسم فشن شوها بیشتر از بهداشت، طول عمر و آزمایشات نشات می گیرند. مردم ماه ها است که در خانه به سر می برند و این یعنی ماه ها است که از هنر طراحی ناخن به دور بوده اند. حالا مردم می خواهند خود به تنهایی به سراغ چیزهای متفاوتی بروند.

از جای که این روزها سالن ها و ناخن کارها مجددا آغاز به فعالیت کرده اند، ما از برخی از ناخن کارهای مشهور خواستیم تا دقیقا بگویند در آینده چه ترندهایی در دنیای طراحی ناخن بیشتر رواج پیدا خواهد کرد.

 

 

1.مانیکورهای آب نباتی

 

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

اگرچه بسیاری از ما به دلیل قرنطینه، در خانه خود را حبس کرده ایم و دیگر تیپ نمی زنیم، اما هنوز هم وقت زیادی داریم تا روی ناخن های مان کار کنیم. در واقع به قول یکی از ناخن کارهای هنرمند: “شما زیبایی را برای ناخن های تان خلق می کنید. شاید به نظر موضوع ناچیزی باشد، اما برای من به این معنا است که خودم را هر روز چگونه می بینم. من واقعا دوست دارم ناخن هایم را هر روز به گونه متفاوتی رنگ کنم”.

به جای این که تنها از یک رنگ لاک ناخن استفاده کنید، می توانید از رنگ های مختلفی برای پوشاندن هر یک از ناخن ها به کار ببرید. توصیه می شود سایه رنگ ها را در یک راستا و دارای یک تناژ در نظر بگیرید. حالا زمان این است تا رنگ های صورتی کمرنگ و رنگ های نودی که مجبور بودید سر کار و دانشگاه استفاده کنید را کنار بگذارید و به سراغ هر رنگی که می خواهید بروید. از این رو، در حالی که در خانه کار می کنید، می توانید ناخن های رنگین کمانی را تجربه کنید.

در طول سال گذشته این سبک، مانیکور آب نباتی (ناخن های گرادینتی) نام گرفته است. قبل از شروع اپیدمی، یکی از ناخن کارها در فوریه و پاییز 2020 با استفاده از رنگ آبی، زرد، صورتی، نارنجی و قرمز، نمایی از این سبک را در معرض نمایش گذاشت که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نمود.

برای این که چنین سبکی را روی ناخن های خود پیاده کنید، تمام چیزی که نیاز دارید، لاک های ناخن مورد علاقه تان می باشد.

 

 

  1. لاک های نود

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

شکلاتی، کاپوچینویی، کاراملی. پیش بینی می شود که مانیکورهای نود دوباره به میدان ترند طراحی ناخن بازگردند.

این ترند نه تنها ساده است، بلکه به طرز باور نکردنی زیبا می باشد. حتی بسیاری از مشتریان در گذشته از ناخن کار خود می خواستند تا سایه رنگی را انتخاب کنند که به رنگ پوست شان نزدیک می باشد، زیرا به این ترتیب ترک خوردگی و شکستگی ناخن ها کمتر درمعرض توجه قرار می گرفت، مخصوصا افرادی که مدام در حال کار کردن با آب بودند. حالا با شستن مکرر دست ها با آب وصابون، پیش بینی این ترند دور از انتظار نیست. لاک ناخن ممکن است در این شرایط ماندگاری بالایی نداشته باشد. از طرفی انتخاب تنها یک سایه رنگ برای تمام ناخن ها پروسه سریع و بدون اتلاف وقت می باشد. به یاد داشته باشید که نباید مدت زمان بسیاری را در سالن های ناخن کاری به سر ببرید.

 

 

  1. طراحی ناخن های خانگی

 

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

 

 

 

بعد از این که بسیاری از مردم مهارت مانیکور در خانه را کسب کردند و در آن استاد شدند، حالا می خواهند نوک ناخن های شان را با استفاده از تکنیک های طراحی ناخن همراه با وسایلی که از قبل در خانه دارند، مجهز تر و زیباتر نشان دهند. این روزها در اینستاگرام، طراحی ناخن های خانگی بیشتری از گذشته به چشم می خورد.

صفحه جستجو اینستاگرام پر شده از مانیکور در انواع سبک های مختلف که به خودی خود بسیار منحصر به فرد، ساده و کلاسیک و همراه با تغییرات ریز می باشند. فکر کنید که به طور مثال مانیکور فرنچ را با رنگ های نئونی همراه کنید. حالا بیشتر ناخن کارها در اکثر مواقع به جای طراحی کردن ناخن ها به سمت ارائه مطالب مفید برای کاربران و مشتریان خود روی آورده اند تا سبک های طراحی ناخن مختلفی را به آن ها آموزش دهند.

 

 

 

  1. ناخن های مصنوعی چسبی

 

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

 

افرادی که علاقه به سبک و طراحی ناخن های مبتدی ندارند، به متخصصان و ناخن کارهای خود روی می آورند تا از آن ها برای داشتن ناخن های زیبا کمک و راهنمایی هایی را دریافت کنند. از جایی که آن ها از مدت ها قبل از شروع اپیدمی در زمینه نصب ناخن های مصنوعی تجربه دارند، می توانند به شما کمک کنند.

خیلی از مردم عاشق طراحی این ناخن های مصنوعی آماده می باشند، زیرا مجددا قابل استفاده هستند.  شما به سادگی می توانید ناخن های مصنوعی را در بیاورید و یا و حتی برای بیش از دو ماه استفاده نکنید و دوباره در آینده به سراغ آن ها بروید.

 

 

 

  1. ناخن های کوتاه

از جایی که این روزها مردم با روش های جدیدی در روتین زندگی خود رو به روی می باشند، یعنی به بهداشت فردی بیشتر اهمیت می دهند، ناخن های کوتاه طرفدار بیشتری دارد. هم چنین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه می کند که ناخن ها کوتاه باشند تا از شیوع عفونت جلوگیری به عمل بیاید، این در حالی است که باکتری و کثیفی و آلودگی بیشتر زیر ناخن های بلند جمع می شوند. مخصوصا به کادر درمانی توصیه می شود که ناخن های شان را کوتاه نگه دارند، زیرا بیشتر در معرض عفونت و باکتری و ویروس می باشند.

ناخن های بلند هم چنین می توانند دستکش ها را به سادگی سوراخ کند. شما که نمی خواهید در این دوران قحطی و کمبود لوازم بهداشتی، این دستکش های بهداشتی را هدر بدهید، این طور نیست؟

حتی با ناخن های کوتاه، می توانید بهترین طراحی ناخن های ممکن را تجربه کنید. گزینه های بسیار زیادی روی میز است که می توانید مطابق با سلیقه خود، ناخن های کوتاه تان را به زیبایی در معرض نمایش قرار دهید.

 

 

  1. طراحی ناخن برای خانم ها و آقایان

 

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

در همین راستا پیش بینی می شود که حتی آقایان نیز به این سمت و سو بروند. سلبریتی هایی مانند Harry Styles، Bad Bunny و A$AP Rocky، در طول چند سال گذشته، لاک ناخن را برای آقایان تبدیل به یک امر عادی نمودند. اما باید دلیل قدرتمند دیگری وجود داشته باشد.

این روزها آقایان می خواهند ناخن های شان را مانیکور کنند تا دیگر آن ها را نجوند. این روزها آن ها بیشتر از گذشته نگران میکروب و کثیفی زیر ناخن های خود می باشند.

 

 

  1. طراحی فضا خالی کوتیکول ناخن

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

برای افزایش فاصله زمانی میان ترمیم ناخن های تان، سبک های طراحی ناخن با “فضای خالی در قسمت کوتیکول” می تواند بیش از هر زمان دیگری مورد توجه و با اهمیت باشد.

این سبک هنوز هم موجب شگفت انگیز به نظر رسیدن ناخن ها می شود، حتی اگر رشد کنند.

 

 

  1. ناخن های پروانه ای

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

 

بخش دیگری از موج ترند دهه 90، ناخن های پروانه ای است. در واقع این سبک معنای عمیق تری به این ترند در سال 2020 می

دهد.

پروانه ها نماد تولد دوباره می باشند. ما باید ابتدا درگیری و سختی را پشت سر بگذاریم و سپس چیزهای تازه ای به دست بیاوریم و این مفهوم برای همه ما جدید است.

 

 

  1. زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

تغییر ترندهای ناخن با کرونا در سال 2020

جنبش ضد سیاه پوستان و خشونت پلیس به هیچچ وجه یک ترند محسوب نمی شود، اما طراحی ناخن الهام گرفته شده از این موضوع اخیرا نظر بسیاری را به خود جلب نموده است. این روزها افراد بسیاری که می خواهند حمایت خود را از این جنبش نشان دهند، به سراغ این طراحی ناخن ها می روند.

حتی این جنبش موجب به وجود آمدن خلاقیت های بیشتر”همراه با ایده های جدید و روش تازه و نوین و برای انجام دادن کارها” می شود تا در نهایت همان پیامی به مخاطب منتقل گردد که بسیار ارزشمند و مهم می باشد.

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/nail-art-shape-trends-covid-19-pandemic

 

 

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها