مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > اشتباهات استفاده کردن از مژه

اشتباهات استفاده کردن از مژه

0
(0)

13 اشتباه که در هنگام استفاده از فر مژه مرتکب میشوید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما اشتباهات استفاده کردن از فر مژه را خواهیم گفت .

با وجود شکل ترسناکی که دارند فرمژه اصلا خطرناک نیست ، ولی باید در استفاده از این ابزار دقت کافی داشته باشید تا اشتباهی مژه های خود را جدا نکرده و یا پلک خود را فشار ندهید . در این مقاله 13 اشتباه رایج در استفاده از فرمژه را آورده ایم تا سعی کنید از آنها اجتناب کنید .

اشتباهات استفاده کردن از فر مژه

اشتباهات استفاده کردن از فر مژه

1- از فرمژه در مرحله اول استفاده نمیکنید

آرایشگران حرفه ای قبل از هر کاری از فرمژه استفاده میکنند و آن در یکی از مراحل آماده سازی پوست میدانند . این کار باعث بزرگ تر و زیباتر شدن چشم ها میشود . دلیل این کار این است که اگر کانسیلر و یا سایه زده باشید استفاده از فرمژه امکان دارد باعث پخش شدن آرایشتان شود .

2- از یک فرمژه با کیفیت استفاده نمیکنید

اگر قصد دارید مژه های خود را فر کنید بهتر است از با کیفیت ترین ابزار استفاده کنید ، فر مژه هایی که حالت لغزنده دارند مژه های شما را میکنند .

3- به صورت درست فرمژه را نگه نمیدارید

شما باید انگشت اشاره و شست خود را در جای مناسب روی فرمژه قرار داده و سپس فرمژه را آنقدر باز کنید که به خوبی مژه های بالا بین بالشتک پلاستیکی و تیغه فلزی بالا قرار بگیرد . تا جای ممکن به ریشه های نزدیک شوید ولی با پوست تماسی نداشته باشید . سپس فرمژه را فشار داده و مژه ها را بین دو لبه فر کنید .

4- از تکنیک درست استفاده نمیکنید

شما باید فرمژه را 4 تا 8 بار در قسمت ریشه باز و بسته کرده و سپس چند بار این کار را تا نوک مژه انجام دهید و هر بار 5 ثانیه نگه دارید، این کار باعث میشود تا مژه ها حالتی فر و شیب دار پیدا بکنند ؛ در غیر این صورت مژه های تنها حالت L مانند گرفته و زیبایی خاصی نخواهند داشت .

اشتباهات استفاده کردن از فر مژه

5- فشار بیش از اندازه اعمال میکنید

شما باید با ملایمت فرمژه را فشار داده و سعی نکنید مژه ها را به سمت بالا بکشید . فشار بیش از اندازه میتواند باعث شکسته شدن مژه های شما شود .

6- فرمژه خود را گرم نمیکنید

گرم کردن فرمژه به ماندگار فر بیشتر کمک میکند . برای اینکار میتوانید کمی باد گرم سشوار را قبل از استفاده کردن روی فرمژه بگیرید . البته قبل از استفاده کمی روی تیغه فلزی فرمژه فوت کنید تا پوسستان دچار سوختگی نشود .

7- قبل از فرمژه ریمل میزنید

این یکی از رایج ترین اشتباهات در استفاده از فرمژه است ، این کار باعث میشود تا به جای بلند شدن و حجم گرفتن مژه های شما حالتی جسبیده و در هم به خود بگیریند .

8- همه مژه ها را داخل فر مژه نمیگذارید

برخی از مژه ها به راحتی داخل فرمژه ها قرار نمیگیرند . به جای اینکه سعی کنید همه مژه ها را با هم فشار دهید میتوانید برای فر کردن مژه های گوشه از فرمژه های کوچکتر کمک بگیرید .

9- استفاده از فرمژه آلوده

شما باید تمامی ابزار و لوازم آرایشی خود را به شکل مرتب تمیز کنید . فرمژه نیز شامل این قانون میشود و استفاده از فرمژه کثیف و آلوده به ریمل خشک شده میتواند باعث کنده شدن و آسیب دیدن مژه هایتان شود . برای اینکار باید هر ماه حداقل دو بار با استفاده از دستمال های مرطوب کننده پاک کننده آرایش تیغه و بالشتک فرمژه را تمیز کنید .

10- از بالشتک پلاستیکی و یا سیلیکونی کهنه استفاده میکنید

هر وقت حس میکنید بالشتک داخل فرمژه شما کهنه شد باید آن را عوض کنید ، معمولا هر سه ماه یکبار باید چنین کاری را انجام دهید . همینطور بهتر است از نوع سیلیکونی آن به جای نوع پلاستیکی استفاده کنید .

11- قبل از فرمژه از مژه های مصنوعی استفاده میکنید

شما باید بعد از استفاده از فرمژه از مژه های مصنوعی استفاده کنید تا مژه های مصنوعی شما خراب نشوند ، همینطور اگر اکستنشن مژه دارید بهتر است به طور کلی از فر مژه استفاده نکنید .

12- بعد از درمان کراتین و یا لیفت مژه از فر مژه استفاده میکنید

لیفت مژه درست مانند فر کردن مو است و شکل مژه ها را تغییر میدهد ، لیفت مژه معمولا بین شش تا هشت هفته ماندگاری دارد . این روش برای کسانی مناسب است که نمیتوانند از فر مژه استفاده کنند زیرا مژه هایی کوتاه و صافی دارند . اگر قصد دارید مژه های خود را لیفت کنید بهتر است از فرمژه زمانی استفاده کنید که تاثیر لیفتتان تا حد زیادی از بین رفته باشد .

13- نگران استفاده از فرمژه هستید

تا زمانیکه فرمژه شما تمیز و سالم باشد و از فشار زیاد استفاده نکنید فرمژه هیچ آسیبی به مژه های شما نمیرساند .

https://www.self.com/story/eyelash-curler-mistakes

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها