مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > از میسلارواتر بیشتر بدانید؟

از میسلارواتر بیشتر بدانید؟

0
(0)

میسلارواتر دارای میسل های ریز اندکی می باشد (میسل به تعریف از ویکی پدیا به معنای گروهی از مواد فعال سطحی متراکم هستند که در یک کلویید یا توده مایع پراکنده‌اند). میسل ها همانند مگنت و آهنربا عمل کرده و اطراف بخش های کثیف و آلوده را احاطه می نماید و ساختار آن ها را می شکنند و به این ترتیب بدون خشک کردن پوست، آن را پاکسازی می کنند. به عبارت دیگر میسل ها مانند توپک های کوچکی از مولکول های روغنی پاک کننده می باشند که به طور طبیعی چربی و کثیفی را جذب می نمایند، از این رو چربی های لازم پوست از بین نمی روند و هم چنان آبرسانی شده و سالم باقی می مانند.

از میسلارواتر بیشتر بدانید؟

چرا باید از میسلار واتر استفاده کرد؟

این مایع پاک کننده باعث از بین رفتن بخش بزرگی از آلودگی و کثیفی و یا مواد آرایشی و روغن های اضافه می شود و به تمیز کردن منافذ پوست نیز می پردازد. صابون ها و یا مواد شوینده صابونی باعث می شوند تا روغن ها و پروتئین های لازم پوست نیز از بین بروند، اما میسلار واتر از این امر جلوگیری به عمل آورده و هم چنین باعث سلامتی هر چه بیشتر پوست می گردد. این مایع شوینده صورت شما را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک می کند و باعث می شود تا پوست تازه و شاداب و تمیزی داشته باشید.

از میسلارواتر بیشتر بدانید؟

توصیه هایی برای انتخاب میسلارواتر مناسب با پوست تان.

اگر پوست چربی دارید: میسلار واتری را انتخاب کنید که برای پوست های معمولی تا چرب ساخته شده اند. این دستاز میسلار واتر ها پوست صورت را پاک و تمیز می کنند، این در حالی است که مواد آرایشی و کثیفی و روغن های اضافه را نیز از بین می برند.  این ترتیب پوست تازه و شادابی دارید. استفاده از چنین میسلار واتر هایی مانع آسیب رساندن به پوست و از بین رفتن رطوبت طبیعی آن می شود.

اگر پوست خشکی دارید: میسلار واترهایی را برای پوست های نرمال تا خشک امتحان کنید. این شوینده ها می توانند به رطوبت رسانی پوست پرداخته و بخش هایی که دارای خشکی بیش از حد می باشند را آبرسانی نمایند و در عین حال میکاپ و آلودگی را از پوست صورت پاک کنند. شویند های پایه مخصوصا نوع فومی و ژلی می تواند وضعیت پوست خشک را بدتر سازند.

اگر پوست خشک، چرب و نرمالی دارید (ترکیبی): می توانید از میسلار واتر ها برای تمامی انواع پوست استفاده نمایید. با کمک این شوینده ها پوست خود را پاک سازی کرده و آلودگی ها و کثیفی ها را از بین می برید و آرایش را از صورت خود پاک می نمایید- حتی ریمل های ضد آب. قدرت پاک سازی این میسلار واترها بصسیار بالا است و با ملایمت با پوست شما عمل می کنند.

به طور کلی می توانید از میسلار واتر برای پاک کردن صورت، چشم و لب های خود به کار ببرید، حتی میکاپ های ضد آب.

از میسلارواتر بیشتر بدانید؟

طرز استفاده:

همیشه ابتدا آن را به خوبی تکان دهید و روی مقدار پنبه یا پد آرایش پاک کن بریزید و شروع به پاک کردن میکاپ و آلودگی های پوست خود کنید. برای چشم های خود حتما پنبه را روی چشم های بسته به کار ببندید و اجازه دهید چند دقیقه بماند و سپس به آرامی پد را روی چشم بکشید تا آرایش و میکاپ آن پاک شود. برای پاک کردن تمامی صورت تان، پنبه یا پد آغشته به میسلار واتر را رو تمام بخش های پوست صورت خود بکشید و به طور کلی آرایش و آلودگی ها را از سطح پوست خود پاک نمایید. میسلار واتر های رطوبت رسان می باشند، اما برای اطمینان بیشتر می توانید بعد از آن، از کرم شب و روز تان استفاده کنید تا پوست تمیز تان نیز به خوبی تغذیه شود.

 مطالب مرتبط:

معرفی چند نوع از پاک کننده های صورت

برس پاک کننده صورت رمینگتون

ماسک خانگی آبرسان برای پوستی درخشان

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها