مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > کارهایی برای داشتن پوستی سالم

کارهایی برای داشتن پوستی سالم

0
(0)

۶ قدم برای داشتن پوستی سالم و بی‌نقص

همه ما دوست داریم پوستی صاف و بدون نقص داشته باشیم . و خیلی از خانم‌ها سالانه هزینه‌‎ی زیادی را برای رسیدن به پوست مطلوبشان متحمل می‌شوند . در این مقاله زا مجله از اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت چه کارهایی برای داشتن پوستی سالم باید انجام دهبد و همچنین یک راهنمای کوتاه و 6 مرحله ای را برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید به هدف خود برسید.

پاک سازی :

با توجه به تنوع زیاد محصولات پوستی که در بازار عرضه می شود گاهی به راحتی نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که چه محصولی را انتخاب و بدتر از آن در چه زمانی از آن محصول استفاده کنیم .

در مرحله اول شما نیاز به یک تمیزکننده اولیه دارید تا به‌آرامی پوستتان را تمیز و تمامی مواد آرایشی، ناخالصی‌ها و آلودگی‌هایی را که در طول روز به صورت طبیعی روی پوست صورت و گردنتان جمع می شوند پاک کنید .  پیشنهاد متخصصان ما در این بخش این است که از محصولاتی چون پاک کننده عمیق Biore که یک پاک کننده ذغالی منافذ است و همچنین پاک کننده مرطوب و کرم Puretopia Whisk Away Rehdrat استفاده کنید.

لایه برداری :

شما باید سعی کنید که متناسب با نوع پوستتان هر هفته بین یک تا دو بار پوستتان را لایه‌برداری کنید. این کار باعث برداشته شدن سلول‌های مرده پوست و بیرون آمدن پوست جدید می‌شود و در نتیجه پوست شما درخشش بیشتری خواهد داشت .

پیشنهاد متخصصان ما در این بخش این است که از محصولاتی چون پاک‌کننده و لایه بردار منافد Neutrogena و اسکراب صورت Ives استفاده کنید.

استفاده از محلول‌های تونر :

محلول تونر به شما کمک می کند تا پوست خودتان را پاک کنید و منافذ آن را بعد از پاک شدن ببندید. بهتر است برای نرم کنندگی و ترمیم پوست‌های خسته از تونرهایی استفاده کنید که از مواد طبیعی مانند گلاب و گل بابونه ساخته شده‌اند .پیشنهاد متخصصان ما در این بخش این است که از محصولاتی چون محلول تونر Sulkin Hydrating Mist و Nivea Daily Essentials Refreshing Toner استفاده کنید.

کارهایی برای داشتن پوستی سالم

کارهایی برای داشتن پوستی سالم

استفاده از روغن و سرم :

مرحله بعدی استفاده از روغن یا سرم پوست مورد علاقتان است. این محصولات به شکلی طراحی شده اند که پوست شما را آبرسانی کنند و مواد مغذی مورد نیاز را به آن برسانند. روغن و سرم‌های پوست می توانند به از بین بردن خطوط و روشن سازی و حتی بازسازی پوستی که در اثر نور آفتاب صدمه دیده است نیز کمک کنند. پیشنهاد متخصصان ما در این بخش این است که از محصولاتی چون سرم Antipodes Apotle Skin-Brightening &Tone-Correcting و روغن Sulkin Certified Organic Rose Hip استفاده کنید.

کرم دور چشم :

پوست دور چشم یکی از حساس‌ترین قسمت‌های صورت است بنابراین نیاز به مراقب ویژه دارد. یک کرم دور چشم روز و شب، رطوبت مورد نیاز پوست این قسمت را تأمین می‌کند و باعث از بین رفتن و صاف شدن خطوط عمیق در این ناحیه می شود. مقدار کمی از این کرم را روی انگشت خود بگذارید و آن را با ضربات کوچک و به آرامی در اطراف چشم خود بزنید. پیشنهاد متخصصان ما در این بخش این است که از محصولاتی همچونPeople for plants Kakadu plum calendula ،Chamomile Eye Cream ،Swissopers Naturals Aloe Soothing eye cream استفاده کنید.

استفاده از مرطوب کننده :

شاید تا بحال متوجه این قضیه نشده باشید که پوست شما در فصل زمستان صدمه شدیدی می بیند. بادهای قوی و اتاق‌های گرم باعث می شوند تا پوست شما نیاز شدیدی به رطوبت پیدا کند. استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده روز و شب، رطوبت از دست رفته را به پوست شما باز می گرداند. پیشنهاد متخصصان ما در این بخش این است که از محصولاتی چونYes to carrots daily facial moisturizer SPF15، Simple kind to skin hydrating light moisturiser استفاده کنید.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها