مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > روغن های گیاهی مناسب بخور

روغن های گیاهی مناسب بخور

5
(1)

روغن های گیاهی محبوب مناسب بخور

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما روغن های گیاهی مناسب بخور  که بین مردم بسیار محبوب می باشد را به شما معرفی می کنیم .

ترنج

این روغن که از درخت مرکبات استخراج شده و برای درمان استرس ، افسردگی ، اضطراب ، بی اشتهایی از آن استفاده می شود . این بخور به درمان عفونتهای پوستی و اگزما کمک می کند. استفاده مستقیم روغن این گیاه روی پوست منجر به سوختگی آن می شود و زمانی که از چنین بخوری استفاده می کنید نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

روغن های گیاهی مناسب بخور

چوب سدر

این روغن گیاهی از پوب درخت بومی ارس در آمریکای شمالی به دست می آید . این روغن در کنار بوی خوبی که دارد منجر به کاهش استرس و اضطراب می شود و مشکلات تنفسی و پوستی را رفع می کند. استفاده مستقیم از این روغن باعث تحریک پوست می شود و بهتر است خانم های باردار هم از آن اجتناب کنند.

روغن های گیاهی مناسب بخور

روغن های گیاهی مناسب بخور

بابونه

روغن بابونه که از گیاه آن گرفته می شود یکی از بهترین روغن ها برای ماساژ پوست و بخور می باشد . این روغن بسیار خوشبو خاصیت آرامش بخشی زیادی دارد و در کنار همه اینها حکم یک ضد باکتری را روی پوست بازی می کند. این گیاه به رفع افسردگی و التهاب پوستی نیز کمک زیادی می کند.

روغن های گیاهی مناسب بخور

روغن های گیاهی مناسب بخور

اسطوخودوس

هر وقت صحبت از گیاهان دارویی می شود نام اسطوخودوس نیز شنیده می شود . این روغن با تمام خاصیتهایی که دارد بسیار خشبو بوده و می تواند تمامی استرس ها و افسردگی ها را از شما دور کند. این روغن می تواند سرماخوردگی شما را خوب کند و یکی از بهترین و مفید ترین روغن ها برای ماساژ پوست به حساب می آید .

روغن های گیاهی مناسب بخور

نعناع هندی

روغن این گیاه یک روغن پر مصرف در مراقبتهای پوستی می باشد ، شما می توانید تنها چند قطره از آن را در بخور خود بریزید تا تاثیر آن را روی زخم ها و عفونتهای پوستی مشاهده کنید . این روغن باعث بالا رفتن رشد سلول های پوست شده و خستگی را از پوست شما دور می کند .

روغن های گیاهی مناسب بخور

روغن های گیاهی مناسب بخور

گل سرخ

این گیاه تاثیر قابل مشاهده ای را روی گردش خون در پوست صورت و بدن از خود نشان می دهد . در کنار تمام فوایدی که این گیاه برای پوست شما دارد به حل مشکلات قلبی و تنفسی شما نیز کمک می کند . استفاده از این روغن به خانم های باردار توصیه نمی شود .

روغن های گیاهی مناسب بخور

روغن های گیاهی مناسب بخور

رزماری

رزماری یک محرک روانی فوق العاده است و به تسکین درد عضلات کمک بزرگی می کند . اگر دوست دارید کارایی مغزتان بیشتر شود و تمرکزی بهتر داشته باشید کمی از این روغن را داخل بخورتان بریزید . یکی از خاصیتهای این روغن کمک به مشکلات پوستی است و شما می توانید با ماساژ دادن آن روی پوستتان به احیای آن کمک کنید .

روغن های گیاهی مناسب بخور

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها