مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان

روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان

0
(0)

روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان که در بازار موجود هستند.

روغن زیتون Seagulls.

همان‌طور که شما درباره‌ی فواید مختلف روغن زیتون می‌دانید، زمانی که می‌خواهید در فصل زمستان پوست سالمی داشته باشید، باید از آن استفاده نمایید. این روغن زیتون باکیفیت خوب در بازار موجود است که هزینه زیادی ندارد که مردم قادر نباشند آن را تهیه کنند. افراد کم‌درآمد نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و از فواید سلامتی آن در زمستان لذت ببرند.

روغن گیاهی ماساژ کودک Himalaya.

در طول زمستان شما باید از کودکتان بیشتر از روزهای معمولی مراقبت کنید، زیرا پوست آن ها در مقایسه با بزرگسالان حساس‌تر است. شما باید به ‌طور منظم روی بدن و پوست آن ها روغن بمالید و به‌طور کامل ماساژ دهید. این محصول پوست کودکتان را مرطوب نگاه می‌دارد و برای پوست شما نیز مؤثر و مفید است. پوست خشک زمستان توسط این محصول از بین می‌رود و هم شما و هم کودکتان می‌توانید با استفاده از این روغن، آرامش و تسکین و رطوبت کافی را به پوست خود هدیه کنید.

روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان آنتی سلولیت ماساژ کودکان Jovees.

Jovees یکی از برندهای شناخته شده است که تولیدکننده انواع محصولات مراقبت از پوست در بازار می‌باشد. محصولات این برند دارای مواد شیمیایی اندکی است که مانع آسیب به پوست افراد می‌شود. شما می‌توانید به آسانی از این روغن در طول زمستان استفاده کنید و پوست خود را سالم و مرطوب نگاه دارید. مواد مغذی موجود در آن به تقویت تارهای عصبی زیر پوست کمک می‌کند.

روغن ویتامین E برای روشن شدن پوست Evit

در زمستان هنگامی که شما در صبح روز آفتابی به بیرون می‌روید، بیشتر در معرض تیره شدن پوست خود قرار می‌گیرید. شما می‌توانید این روغن ویتامین E را برای روشن کردن رنگ پوست استفاده کنید. هم‌چنین شما می‌توانید آن را برای ماساژ فوق‌العاده‌ی پوست و صورت بکار ببرید. اگر شما پوستی خشک و خارش‌داری دارید، این روغن ویتامین E پوست به سالم ماندن پوست شما کمک خواهد کرد.

روغن ماساژ بدن برای درمان ویتامین Bio.

در طول زمستان پوست شما کاملاً خشک می‌شود که به مراقبت‌های زیادی نیاز دارد. شما باید از روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان  غنی ویتامینی برای پوست تان استفاده کنید که با ترکیباتی که در خود دارد، مزیت‌های عالی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. با این محصول شما می‌توانید یک ترکیب عالی با روغن بادام‌زمینی و گل سرخ داشته باشید و به عنوان روغن جوان‌کننده در زمستان از آن بهره ببرید. شما باید در زمستان این روغن را قبل از حمام استفاده کنید.

روغن ویتامینE کودک Johnson.

نه تنها بزرگسالان بلکه حتی کودکان نیز باید در تمام فصل زمستان پوست زیبا و سالمی داشته باشند. این روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان  مخصوص برای کودکان ساخته شده است که پوست کودک را آبرسانی و زیبا نگه می‌دارد. از آنجا که ویتامین E یکی از مواد تأثیرگذار است، شما نیازی ندارید از هیچ روغن دیگری استفاده کنید تا تأثیرگذاری آن را افزایش دهید. این روغن کودک حاوی ویتامینE می‌تواند توسط بزرگسالان به‌ویژه خانم‌ها مؤثر واقع شود، مخصوصا کسانی که پوست حساس دارد. امروزه می‌توانید این محصول را از فروشگاه‌های آنلاین دریافت کنید و از مزایای بسیار آن لذت ببرید. شاید فکر می‌کنید این روغن برای کودکان است، اما حتی بزرگسالان نیز در طول زمستان می‌توانند از آن استفاده کنند.

روغن روشن‌کننده پوست زمستانی حاوی عصاره گیلاس .Auravedic

در زمستان با این روغن روشن‌کننده Auravedic پوست نرم و صاف و مرطوب به دست آورید. این روغن حاوی زعفران است که به روشن شدن پوست کمک می‌کند و رنگ غیرطبیعی پوست مانند علائم و جای زخم‌های روی آن را پاک می‌کند. زردچوبه موجود در این روغن به از بین بردن آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند و هم‌چنین جای زخم را محو می‌نماید.عصاره گیلاس از سوی دیگر بهترین آبرسانی برای پوست را فراهم می‌کند و هم‌چنین به درخشش آن می‌افزاید.

روغن بادام شیرین Hamdard.

این روغن بادام شیرین نام مشهوری از یک برند معتبر هندی است. این روغن‌های مرطوب‌کننده مخصوص زمستان را می‌توان برای اهداف متعددی استفاده کرد. در حالی که آثار شگفت‌انگیزی برای پوست خشک و آسیب‌دیده مهیا می‌کند، هم‌چنین می‌توانید آن را روی موها برای کنترل پوست سر و خشکی مو استفاده کنید. روغن بادام شیرین یک بافت ضخیم دارد که باعث می‌شود یک روغن مرطوب‌کننده‌ ایده آل برای زمستان به شمار رود.این روغن برای پوست کاملاً بی‌خطر است و می‌توان حتی برای ماساژ کودکان استفاده کرد.

روغن کودک شیا و کره کاکائو Johnson.

این روغن بچه یک محصول خیلی قدیمی در بازار هند نمی‌باشد. این تنوع روغن بچه از برند Johnson به‌خصوص برای استفاده در زمستان ایده آل است، زیرا حاوی مواد بسیار مرطوب‌کننده مانند کره کاکائو و شیا است. این محصول بافت چربی ندارد و پوست را برای مدت‌زمان طولانی مرطوب و نرم نگاه می‌دارد. اگرچه این محصول درواقع یک روغن بچه است، اما بزرگسالان نیز می‌توانند با استفاده از آن در طول زمستان پوست نرم، لطیف و آبرسانی شده را تجربه نمایند.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها