مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > در استخر مراقب موهایتان باشید

در استخر مراقب موهایتان باشید

0
(0)

مراقبت از مو در هنگام شنا در استخر در تابستان

 شنا کردن همیشه سرگرم کننده است . اما احساس نمی کنید که می توانید از آسیب  هایی که هنگام شنا کردن به موی شما وارد می شود . دوری کنید ؟ مراقبت از مو در هنگام شنا یک روند نسبتا ساده است .

روش درست و راه حل را باید در این زمینه بدانید متاسفانه این مورد جایی است که همه ما نیاز به راهنمایی ها و کمک هایی داریم . بنابراین قبل از این که موهای تان بخاطر شنا کردن ، مانند کاه خشک و شکننده شود . تمام چیز هایی را که باید در مورد مراقب از مو هنگام شنا بدانید یا بعد از شنا بکارببرید مانند شامپو و نرم کننده و کلاه شنا را در این جا گرد هم آوردیم .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه در استخر مراقب موهایتان باشید و در هنگام شنا به موهایتان آسیب نرسانید .

 چگونه در استخر مراقب موهایتان باشید

چگونه در استخر مراقب موهایتان باشید

چگونه از موهای خود بعد از شنا در آب استخر محافظت کنید .

دو راه برای انجام این کار وجود دارد و هر دو ضروری و به یک اندازه مهم هستند . اولی پروسه مراقبتی قبل از شنا کردن و دیگری پروسه مراقبتی بعد از شنا است . شما باید فهمیده باشید که در این جا مقصر اصلی وجود ماده کلر در آب استخر است .

کلر در استخر های شنا برای از بین بردن باکتری ها و حفظ بهداشت در استخر مورد استفاده قرار می گیرد . و اگر چه کلر شما را از عفونت ها حفظ می کند، ولی موهای شما را کاملا آسیب می زند .
کلر روغن های طبیعی موهای شما را از بین می برد و آن ها را خشک و ضعیف می سازد . هم چنین یک ماده قوی است که حتی با یک بار شنا کردن موجب آسیب به موهای محافظت نشده شما می شود . ترسناک است. درست است ؟

زمان آن فرا رسیده که با این مشکل مقابله کنیم . یک قاعده غیر قابل انکار شنا کردن این است که به شدت پروسه های مراقبتی قبل و بعد از شنا را دنبال کنید ، بدون این که از عملکرد محافظت از موی خود در برابر بیماری های عفونی کلر محروم شوید .
به این خاطر همه شما به تعدادی محصول, مواد و چند دقیقه از زمان خود نیاز دارید . این امر خیلی آسان تر و هوشنمدانه تر است که از موهای خود در برابر کلر محافظت کنید به جای این که بعدا از این که آسیب هایی وارد گردید ، به دنبال ترمیم و حل کردن آن باشید. شما این طور فکر نمی کنید ؟
بنابراین به سراغ مراقبت کامل مو بروید تا در حالی که از شنا کردن لذت می برید، موهای دوست داشتنی خود را نیز دچار آسیب ننمایید .

مراقبت از مو هنگام شنا کردن

روال قبل از شنا:

1_موی خود را به یک روغن مغذی آغشته کنید.
2_یه دوش سریع بگیرید.
3_نرم کننده مو استفاده کنید.
4_کمی اسپری مو استفاده کنید.
5_کلاه مخصوص شنا بپوشید.

روال بعد از شنا:

1_ موی خود را با شامپو بشویید.
2_ گیسوان خود را شانه کنید.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها