مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > تمیز کردن صحیح مژه مصنوعی

تمیز کردن صحیح مژه مصنوعی

0
(0)

چگونه به درستی مژه مصنوعی خود را تمیز کنید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما نحوه تمیز کردن صحیح مژه مصنوعی را خواهیم گفت .

خیلی از خانم ها در استفاده از مژه مصنوعی خیلی حرفه ای نیستند، اما این موضوع به این معنا نمی باشد که عاشق مژه مصنوعی بسیار شیک و زیبا نیستند، اما پروسه نصب آن ها واقعا سخت و دشوار است . به این ترتیب فقط زمانی از این ابزار آرایشی استفاده می کنند که نزد یک آرایشگر بروند و یا از دوست خود کمک بخواهند . این دسته از افراد حتی نمی دانند که چگونه باید از مژه مصنوعی خود مراقبت کنند تا بتوانند به دفعات بیشتری از آن ها استفاده کنند .

از این رو در این مقاله می خواهیم شما را با توصیه هایی درباره افزایش ماندگاری مژه مصنوعی و تمیز کردن صحیح آن آشنا کنیم.

تمیز کردن صحیح مژه مصنوعی

تمیز کردن صحیح مژه مصنوعی

 

1.چسب مژه را دربیاورید .

همیشه با درآوردن چسب خشک اضافه شروع کنید که هنوز هم روی لایه مژه مصنوعی وجود دارد . یک روش ساده برای این کار استفاده از موچین است تا به آرامی تکه های چسب را که هنوز در آن قسمت چسبیده اند را جدا کنید .

 

 

  1. مژه ها را تمیز کنید

اگر به مژه مصنوعی خود ریمل زده بودید، از میسلار واتر برای پاک کردن آن استفاده کرده و در نهایت مژه ها را شانه بزنید . میسلار واتر به از بین بردن ریمل کمک می نماید و اطمینان حاصل می کند که تماما از مژه مصنوعی پاک شده است .

برای این کار یک تکه پنبه را به آب میسلار واتر آغشته کنید و به آرامی به مژه ها بزنید تا زمانی که تمامی بقایای ریمل و چسب از آن جدا شود .

 

 

  1. اجازه دهید خشک شوند

زمانی که مژه های تان خشک می شوند، مطمئن شوید که از حوله مناسبی استفاده می کنید . همیشه حوله بدون پرز یا حوله کاغذی را برای این کار انتخاب کنید . سپس مژه ها را به آرامی روی این حوله فشار دهید ، اما تمام سعی خود را بکنید که فشار خیلی ملایمی وارد نمایید .

شما که نمی خواهید شکل مژه مصنوعی تان بر هم بریزد . برای خشک کردن، از پنبه استفاده نکنید ، زیرا پرزهای آن داخل مژه ها گیر می کند و از این رو برداشتن آن ها سخت می شود .

هم چنین اگر می خواهید دوباره از مژه مصنوعی استفاده کنید، جعبه آن را نیز تمیز کنید . به این ترتیب مژه ها تمیز و مرتب باقی می مانند و شکل خود را به خوبی حفظ می کنند . اگر از این سه توصیه مهم پیروی کنید، مژه های مصنوعی جدید و زیبایی خواهید داشت که بارها و بارها می توانید از آن ها استفاده کنید .

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/false-eyelash-cleaning-hack

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها