مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

0
(0)

رطوبت رسانی به پوست با استفاده از یک دستگاه بخور سرد خانگی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما در مورد رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی بوسیله یک دستگاه توضیح خواهیم داد . در ادامه برای داشتن پوستی شاداب و زیبا با ما همراه باشید .

شما میتوانید با استفاده از این دستگاه بخور سرد کوچک که به راحتی در کیف جا میشوند به پوستتان استراحت داده و به آن رطوبت برسانید ، این دستگاه بخور که به آن میستر هم میگویند از تکنولوژی نانو برای تبدیل آب به بخار استفاده میکند و این کار را تنها در یک دقیقه انجام میدهد .

رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

 

به دلیل کوچک بودن این دستگاه شما میتوانید آن را با خود به مسافرت ، سرکار و هر جایی که دوست دارید ببرید .

رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

طرز استفاده :

برای استفاده از این دستگاه میتوانید مخزن کوچک آب آن را باز کرده و داخل آن آب و چند قطره گلاب و یا عطر بریزید . سپس مخزن را بسته و آن را به صورت عمودی و به فاصله 15 سانتی متری صورت خود گرفته و دکمه کشو مانند آن را گایین بکشید تا بخور شروع به کار کند .

رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

بخور صورت و مراقیت پوست :

بخور صورت یک راه ایده آل برای شروع مراقبت های پوستی خانگی است چرا که بخور منافذ شما را باز کرده و باعث میشود تا مراقبتهای پوستی تاثیری چندین برابر داشته باشند . این بخور باعث میشود تا رطوبت بیشتری به پوست شما برسد و سلول های پوست شما تحریک و تمیز شوند و همین باعث بهبود گردش خون به صورت میشود . در نتیجه بعد از استفاده از این بخور متوجه سلامت و درخشش سریع پوستتان میشوید .

رطوبت رسانی با بخور سرد خانگی

بخورهای صورت :

بخورهای صورت فواید زیادی برای پوست دارند ، جدا از اینکه یک مراقبت حرفه ای را در دسترس شما قرار میدهند ، بخور نانو به پاک کردن آلودگی و آرایش صورت کمک کرده و جلوی گرفتگی سینوس های شما را میگیرد، خستگی را از صورت شما دور میکند و باعث آبرسانی و حتی رشد بیشتر مژه های شما میشود.

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها