مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

0
(0)

میکروبلیدینگ چیست؟

در این مقاله از مجله ابنترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ و بایدها و نبایدهای این روش را به شما خواهیم گفت . در ادامه با ما همراه باشید .

پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه تاتو یا میکروبلیدینگ ابروی خود را انجام دهید ابتدا اطلاعات خود را کامل کنید. ترفندها و متدهای بسیاری وجود دارد که هدف آن داشتن ابروهای زیبا، ضخیم و پرپشت است.اما اخیرا  روش میکرو بلیدینگ ، پروسه تاتوهای ریز و مو مانند در میان ابروها توسط سوزن بسیار همه گیر شده است.

روش میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یک تکنیک تاتو نیمه دائمی است که برای ایجاد ابروهای با موهای بیشتر و پر پشت تر استفاده می شود. با این روش می توان ابروهای روشن طبیعی تا ابروها ضخیم و پرپشت را به وجود آورد. در این روش باید رنگ تاتو مناسب با پوست صورت و رنگ موهای طبیعی فرد انتخاب شود. ابتدا ابروها برای تاتو شدن تمیز و مرتب می شوند. به جای استفاده از دستگاه تاتو، یک ابزار دستی برای کشیدن تارهای ابرو وجود دارد تا طرح اولیه مشخص گردد. در آخر و بعد از انجام میکروبلیدینگ نیز از یک پماد تسکین بخش پوست برای آن ناحیه به کار می رود.

تمامی این روش در طول 30 تا 40 دقیقه انجام می شود، البته بستگی به این دارد که چقدر بخواهید ظاهر ابروی خود را پر نشان دهید. از مشتریانی که این روش را انجام می دهند درخواست می شود که 4 تا 6 هفته بعد از میکروبلیدینگ به متخصص مورد نظر رجوع کنند تا در صورت نیاز ترمیم شود و به این ترتیب نتیجه بهتر و رضایت بخشی به وجود بیاید. این روش می تواند از یک تا سه سال ماندگاری داشته باشد، البته بستگی نوع پوست (جوهر مورد استفاده در این تکنیک در پوست های چرب زودتر محو می شود)، محصولات مورد استفاده و سبک زندگی فرد دارد.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

عوارض جانبی .

زمانی که به یک متخصص ابرو با تجربه و قابل اعتماد رجوع می کنید، نباید هیچ عوارض جانبی وجود داشته باشد. اگر از مراقبت های بعد از انجام میکروبلدینگ پیروی نکنید، ممکن است عفونت هایی روی دهد.

یک تصور غلط رایج این است که هر متخصص میکروبلیدینگ، مثل هم می باشند. اما بسیاری از افراد که در این زمینه فعالیت می کنند سعی می نمایند تا در کنفرانس ها و کنوانسیون های هر ساله مربوط به این روش ها شرکت کنند تا مطمئن شوند که از آخرین تکنولوژی و ابزارها استفاده می کنند. بهتر است قبل از انتخاب متخصص مورد نظر، کامنت های پیج ایستاگرام و مشتریان آن ها را بخوانید، عکس های قبل و بعد را با هم مقایسه کنید و به این ترتیب آگاهانه تصمیم بگیرید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

مراقبت  از ابروهای میکرو بلدینگ شده .

مهم ترین محصولی که می توانید بعد از درمان میکروبلدینگ استفاده کنید، ضد آفتاب است. مانند تاتوهای دیگر، ضد آفتاب ها به افزایش ماندگاری روش میکروبلیدینگ کمک کرده و از این که در برابر نور آفتاب به زودی و سریعا محو شوند، ممانعت به عمل می آورند .

هم چنین متخصصان در این زمینه پیشنهاد می کنند که از استفاده از محصولات رتینول و Retin-A یک هفته قبل از انجام این روش و 30 روز بعد از میکروبلیدینگ کردن ابروهای تان، ممانعت به عمل بیاید، زیرا این موها می تواند باعث محو شدن پیگمنت های رنگی شود. برای یک هفته یا دو هفته ابروهای خود را خیس نکنید و در حالی که پوست آن ناحیه در حال درمان شدن است، از هیچ وسیله آرایشی برای حداقل یک هفته به کار نبرید. زمانی که پوست این ناحیه به طور کامل درمان شد، می توانید به روتین میکاپ و مراقبت از پوست قبلی خود باز گردید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها