مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > نکاتی در مورد رژ گونه

نکاتی در مورد رژ گونه

0
(0)

نکاتی که در مورد رژ گونه باید بدانید!

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما دوستداران زیبایی نکاتی در مورد رژ گونه خواهیم گفت .

اگر باعجله و بدون آرایش می‌خواهید خانه را ترک کنید، رژ گونه به‌صورتتان کمی رنگ می‌دهد . کشیدن خط چشم نیاز به صبر و دقت زیادی دارد ، برای به دست آوردن یک رنگ رژ لب زیبا باید چنددقیقه‌ای تحمل داشته باشید یا گاهی باید چند بار آن را امتحان کنید؛

بنابراین رژ گونه بهترین انتخاب شما برای آرایشی سریع است .

در استفاده از رژ گونه نکاتی وجود دارد که اگر آن‌ها را نادیده بگیرید آرایشتان خراب می‌شود . به‌عنوان‌مثال رژ گونه بیش‌ازاندازه چهره شما را خنده‌دار نشان می‌دهد و رژ گونه کم هم به چشم نمی‌آید ؛ بنابراین برای آسان کردن کار شما مخصوصاً زمانی که عجله فراوان دارید در اینجا ترفندهایی را آورده‌ایم:

اشتباه شماره یک :

استفاده از رنگ رژ گونه‌ای که به نظرتان زیبا است ولی نمی‌دانید روی پوست شما چگونه ظاهر می‌شود.

راه‌حل :

برای اجتناب از این اشتباه باید همیشه قبل از خرید رژ گونه، آن را روی پوستتان تست کنید تا از هماهنگ بودن رنگ آن با رنگ پوستتان اطمینان حاصل کنید. نحوه انتخاب رژ گونه مناسب را در مقاله‌ای جداگانه برای شما آورده‌ایم.

پوست‌های روشن و گندمی باید از رنگ‌های صورتی کمرنگ استفاده کنند و پوست‌های سبزه می‌توانند از رژ گونه‌ای استفاده کنند که تناژ کاراملی یا هلویی داشته باشد.

رژ گونه‌هایی که رنگ آن‌ها بیشتر به رنگ بنفش نزدیک است مناسب پوست‌های خیلی تیره هستند . همچنین این افراد می‌توانند از رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای استفاده کنند .

اشتباه شماره دو :

کشیدن رژ گونه تنها روی گونه‌ها به‌صورت نقطه‌ای

راه‌حل :

زمانی که از رژ گونه استفاده می‌کنید باید به شکل صورتتان نیز دقت کنید . تنها یک تکنیک برای استفاده از رژ گونه برای تمامی صورت‌ها مناسب نیست . رژ گونه می‌تواند برخی قسمت‌های صورتتان را نرم‌تر نشان دهد . به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای که در مورد روش استفاده صحیح از رژ گونه برایتان آماده کرده‌ایم را مطالعه کنید .

اشتباه شماره سه :

کشیدن شوت رژ گونه روی گونه‌ها

راه‌حل :

این روش شاید خیلی سریع باشد ولی بهترین راه استفاده از رژ گونه نیست چراکه باعث می‌شود رژ گونه شما قابل‌مشاهده نبوده و به‌صورت پراکنده روی گونه‌هایتان قرار گیرد . پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا شوت آرایش را با ضرباتی آرام روی گونه خود بزنید تا به گونه‌هایتان رنگ بدهد و سپس با استفاده از یک شوت بزرگ‌تر و گرد این نقطه‌ها را به سمت بیرون بکشید.

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها