مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > روانشناسی ناخن ها

روانشناسی ناخن ها

0
(0)

روانشناسی ناخن ها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی  هفتاد رنگ در مورد روانشناسی ناخن ها مطالب جالب و خواندنی را برای شما دوستداران زیبایی آورده ایم .روانشناسی ناخن ها

ناخن های ما گاهی نقش اکسسوری را بازی میکنند و از آنها برای تکمیل استایل و نشان دادن شخصیت خود استفاده میکنیم ،حتی وقتی که لباس اسپورت و ورزشی به تن کرده ایم نیز ناخن های ما میتوانند خیلی چیزها را در مورد ما بیان کنند . ولی تنها رنگ و طراحی روی ناخن ما نیست که چنین کاری را میکند بلکه شکل ناخن شما نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد .

ناخن های گرد : شما با کلاس هستید !

روانشناسی ناخن ها

روانشناسی ناخن ها

هیچ ناخنی تا این حد باکلاس و موقر نیست ، و همه میدانند که شما تنوع طلب هستید و در تعطیلات ناخن هایتان را قرمز و در زمستان آنها را آبی میکنید و شاید در تابستان نیز از رنگهای صورتی جیغ استفاده کنید.

ناخن های مربعی : شما کاری را که دوست دارید انجام میدهید

روانشناسی ناخن ها
شما برای یک مهمانی ناخنهای خود را فرنچ کرده و اصلا از این کار پشیمان نیستید . حتی اگر مدل ناخن شما قدیمی هم شده باشد این را میدانید که به زودی کاری که شما کردید تبدیل به یک ترند خواهد شد .

ناخن های اسکووال : هم خدا را میخواهید و هم خرما

روانشناسی ناخن ها
شما موقع نقاشی کردن از خط بیرون میزنید ! احتمالا از خودتان پرسیدید چه مدل ناخنی را انتخاب بکنم گرد و یا مربع ؟ خوب چرا هر دو را نداشته باشم ؟ برخی فکر میکنند که شما نمیتوانید درست تصمیم بگیرید ولی واقعیت این است که شما همه خوبی ها را یکجا میخواهید .

ناخن های بادامی : شما همه چیز را در گروه دوستان مد میکنید

روانشناسی ناخن ها
ناخن های بادامی هم شیک هستند و هم باحال ! و روی این ناخن ها میتوانید از طرح های متنوع و جالب استفاده کنید . شما این مدل ناخن را روی دست طراحان و سلبریتی ها زیاد مشاهده میکنید .

ناخن های تابوتی : شما باحال ترین فرد روی زمین هستید

روانشناسی ناخن ها
سعی نکنید این را پنهان کنید شما فردی هستید که بدون توجه به نظر دیگران ناخن های خود را به زیبایی و با اعتماد به نفس به نمایش میگذارید . شاید دیگران از شما بپرسند که آیا واقعا با این مدل ناخن راحت هستید و یا چرا ناخن هایتان را گرد نمیکنید ولی واقعیت این است که آنها میخواهد جای شما باشند .

ناخن های استیلتو : شما به راحتی آنچه که در ذهنتان است را میگویید

روانشناسی ناخن هاناخن های شما بلند و تیز و مانند یک اسلحه هستند . ولی دیگران از شما نمی ترستند و به نظرشان شما فوق العاده هستید . آنها از رک گویی شما لذت برده و از اینکه فردی ریسک پذیر هستید شما را تحسین میکنند.

 

https://www.makeup.com/nails/all-nails/what-your-nail-shape-says-about-you

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها