مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > اشتباهاتی در برداشتن ابرو

اشتباهاتی در برداشتن ابرو

0
(0)

سه اشتباه بزرگ که برای داشتن ابروهایی زیبا باید از آنها اجتناب کرد!

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ اشتباهاتی در برداشتن ابرو را به شما خواهیم گفت .

یکی از مهم‌ترین اجزای صورت ما ابروهایمان هستند و اندکی تغییر در فرم آن‌ها می‌تواند تأثیر بزرگی در چهره ما داشته باشد . جدا از اهمیتی که شکل و آرایش ابرو در زیبایی صورت ما دارد، خیلی از خانم‌ها در مورد ابروهایشان اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند :

اشتباهاتی در برداشتن ابرو

اشتباهاتی در برداشتن ابرو

انتخاب برس  ابروی نامناسب

زمانی که می‌خواهید مواد مناسب را با استفاده از برس به ابروهایتان بزنید، خیلی مهم است که این برس مناسب ابروهایتان باشد . برس مناسب، برسی است که کمی زاویه‌دار و خیلی نازک باشد تا بتوانید آن را روی ابروهایتان بکشید. شاید فکر می‌کنید که با یک برس پهن و پر هم می‌توانید ابروهایتان را آرایش کنید ولی نتیجه این کار ابروهایی است که فرمی تابه‌تا دارند .

استفاده نکردن از شانه پیچی

بعد از استفاده از سایه و مواد دیگر باید از شانه پیچی استفاده کنید تا ابروهایتان حالت پر بودن زیاد خودش را از دست بدهد . در غیر این صورت شاید ابروهایتان جوری به نظر برسد که انگار به‌تازگی آن‌ها را تاتو کرده‌اید ؛

بنابراین پس از استفاده از مواد حتماً روی آن‌ها شانه بکشید .

ابروهای خیلی تیره

این اتفاق می‌تواند به دو دلیل بیافتد . دلیل اول می‌تواند انتخاب غلط رنگ سایه باشد و دلیل دوم استفاده بیش‌ازاندازه از آن . همیشه باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و موی شما همخوانی داشته باشد . همچنین نباید در استفاده از سایه زیاده‌روی کنید .

کشیدن ابروها قبل از زیرسازی

همیشه قبل از آرایش ابرو از نرم‌کننده و کرم پودر استفاده کنید و به کمک پودر فشرده ابروی خودتان را زیرسازی کنید . تنها پس از انجام این کار می‌توانید روشنی و تیرگی ابروهایتان را تنظیم کنید .

دقت نکردن به قوس ابرو

همیشه به یاد داشته باشید که قوس ابرو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ابرو است  . و اگر آن را نادیده بگیرید یا به تقارن آن توجه نکنید نمی‌توانید آرایش زیبایی داشته باشید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها