مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

0
(0)

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ بطور کامل به شما خواهیم گفت که ترندهای زیبایی از کجا می آیند ؟

همه ما می دانیم که ترندها می آیند و می روند . آن ها یک بار پدیدار می شوند، ما با آغوش باز آن ها را می پذیریم و سپس از مد می افتند، درست مانند زمان های که عادت داشتیم تا شلوار جین فوق العاده تنگی بپوشیم که حتی جرات نداشتیم با آن ها بنشینیم. آیا دنیای فشن و مد ما را مجبور می کند تا از شلوار های جین سنگ شور، راسته یا لگ استفاده کنیم… اما چه کسی تصمیم می گیرید که باید آبی بپوشیم یا صورتی و یا مشخص می کند که باید آبی دریابی را کنار بگذاریم و به سراغ رنگ دیگری برویم ؟ همه این ها قبل از راهرو فشن شوها شروع می شود و ما می خواهیم در این مقاله به شما بگوییم که این ترندها چگونه شکل می گیرند .

چیزی که نمی دانید این است که ژاکت ها فقط آبی نیستند . هم چنین فیروزه ای و آبی تیره هم نیستند . در واقع آن ها آبی نیلگون می باشند . حقیقت این است که، این رنگ ها و ترفندها از هوا به دست نمی آیند . آن ها تحت تاثیر افراد یا چیزهایی به وجود می آیند که سلیقه ما را در آینده شکل می دهند .

یک بخشی از مردم یک جامعه، ترندها را نظارت می کنند و موجب می شوند تا در بخش های مختلف جامعه درباره آن سر و صدایی به پا شود. تنها به اینستاگرام دقت کنید ، اخبار و حتی خیابان ها نیز الگوها و ترندهایی که شاهد می باشند را نمایش می دهند . گاهی این نوجوان هستند که آغازگر این تغییرات می باشند یا حتی ممکن است کودکانی موجب به وجود آمدن ترندهای جدیدی شوند . این نوآوران ممکن است درک زیبایی را دچار چالش کنند- به گونه ای که این حرکت ها کم کم وارد پالت های سایه چشم و موارد این چنینی می شود .

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

برای هر شخص نوآوری که این ترند ها را به وجود می آورد ، یک تقلید کننده ای وجود دارد . این افراد نوآور می باشند که توسط افرادی که تشنه ایده های جدید و تازه می شوند، دنبال می شوند . با انگشت نما شدن چنین ترندهایی، پیروی از آن ها روند افزایشی به خود می گیرد و تمامی محرک های لازم برای شکوفایی هرچه بیشتر این ترندها مهیا می شود . این موضوع مانند این است که بسیاری از خانم ها به طرفدار لب های شاین و زیبا هستند و خانم های دیگری عاشق حالت مات لب ها می باشند .

افرادی که ابتدا به سراغ ترندهای جدید می روند . در این جا است که ترندها مسیر اصلی خود را پیش می گیرند . زمانی که در این مرحله نامی را ذکر می کنید ، مطمئنا دوستان تان می دانند که در ارتباط با چه موضوعی صحبت می کنید. هم چنین می توانید زمانی که در دندانپزشکی منتظر می باشید تا نوبت تان برسد ، صفحات مجله را ورق بزنید و از وجود ترندهای روز بسیار زیاد و متنوع، حیرت زده شوید . این در حالی است که افرادی که تشنه ترندهای جدیدی می باشند ، این اخبار را قدیمی می دانند و حالا دقیق تر به این ترندها نگاه می کنند .

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

در این جا است که آخرین افرادی که از ترندها باخبر می شوند و تحت تاثیر قرار می گیرند ، سعی می کنند بیشتر درباره آن ها اطلاعاتی را به دست بیاورند . این افراد در برابر تغییر مقاومت می کنند . و زمانی که می بینند دوستان شان از این ترندها استفاده می کنند و راضی می باشند ، یا حتی در مغازه ها و یا پیج های اینستاگرام چنین ترندهایی را مشاهده می کنند . در نهایت تصمیم می گیرند و سعی می کنند آن ها را امتحان کنند . هم چنین فالوورهای شبکه های اجتماعی (که جمعیت بسیاری را در فضای مجازی به خود اختصاص داده اند) سعی می کنند از برندها و ترندهای اینفلوئنسر مورد نظرشان پیروی کنند. همه این ها در مرحله ای است که افرادی که تشنه ایده ها و ترندهای جدیدی می باشند، به سراغ ترندهای دیگر رفته اند .

 

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

ترندهای زیبایی از کجا می آیند؟

 

افرادی که از این ترندها عقب می مانند . این ها افراد سنتی هستند که ترجیح می دهند ترندهایی که امتحان کرده اند و مورد علاقه شان می باشند . را هم چنان استفاده کنند . این ها تا زمانی که ترند مورد نظر تقریبا به نهایت خود رسیده است ، صبر می کنند و بعد تصمیم می گیرند که آن را امتحان کنند یا خیر . شما ممکن است در محصولات مراقبت از پوست این افراد، سرم هایی را مشاهده کنید که سال های است توسط افرادی بسیار استفاده می شود . در این مرحله ترندها دیگر ارزش قبلی خود را ندارند ، این در حالی است که افراد مشتاق ترندهای جدید ممکن است تا به حال دو یا سه برند، استایل، سبک و غیره را پیشاپیش امتحان کرده باشند .

 

 

منبع مقاله :

https://www.cultbeauty.co.uk/blog/2020/01/where-do-trends-come-from

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها