مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

0
(0)

استفاده از ناخن مصنوعی این روزها و در این شرایط بیش از هر چیزی مورد توجه می باشد

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه برای شما مطالبی را اورده ایم .

مطمئنا با گفتن کلمه ناخن مصنوعی آماده، عکس هایی از دوران دبستان در ذهن تان پدیدار می شود . که شما و دوستان تان در دورهمی های شبانه، خانه را به یک آرایشگاه موقت تبدیل می کردید . که در آن پر بود از رنگ موهای موقت، تاتوهای چسبی بدن و صد البته، ناخن مصنوعی !

اما این کار های قدیمی که در مدرسه انجام می دادید امروزه در دوران قرنطینه نیز، به کمک تان خواهند آمد . و دوباره توجه بسیاری را به سمت خود جلب می کند . با توجه به این که باید در خانه بمانیم و سالن های زیبایی تا اطلاع ثانوی بسته شده اند .

مجبور هستیم خودمان از ناخن های مان مراقبت کنیم و مانیکور و پدیکور و برداشتن ژل پولیش را در خانه و به تنهایی انجام دهیم .

اما این اتفاق باعث شده است که بیشتر از گذشته قدردان ناخن کارهای خود باشیم . اگر نتوانسته اید روی ناخن های خود بطور کامل طرح بیندازید و از نتیجه کار راضی نبودید (خودم هم همین طور هستم!)، ناخن های مصنوعی آماده یک روش نسبتا سریع و آسان هستند که باعث می شود بدون نیاز به رفتن به سالن و بدون نیاز به مانیکور، ناخن هایی زیبا و چشم گیری داشته باشید .

در واقع، حتی ملکه جذابیت و زیبایی ،Ariana Grande هم همین کار را انجام می دهد . در اوایل این هفته بود که خواننده آهنگ  Thank You, Next دو عکس از خودش را را پست کرد که در آن ناخن مصنوعی هایی مشاهده می شد که از ناخن کار خود در لس آنجلس هدیه گرفته بود . در یکی از این عکس ها، Grande ناخن هایش را که به شکل بی عیب و نقصی مانیکور شده بود را به نمایش گذاشت و در کپشن پستش از این فرد بسیار تشکر کرد .

وقتی می خواهید ناخن مصنوعی ها را به کار ببرید، دقت کنید که هر ناخن را به درستی پوشش دهند . ناخن کارها بر این باورند که بهترین راه استفاده از ناخن مصنوعی این است که ناخن را اول روی دستی که تسلط بیشتری با آن دارید اعمال کنید چرا که باعث می شود ادامه کار را راحت تر انجام دهید . هم چنین دقت کنید تا اندازه ناخن را جوری تنظیم کنید که بدون اینکه  روی پوست تان قرار بگیرند، کاملا دو لبه ناخن را می پوشانند .

یک نکته کلیدی برای داشتن نتیجه بی نقص و عالی چیست ؟

این که مطمئن شوید که ناخن های طبیعی شما از هرگونه چربی و کثیفی پاک شده است . تا ناخن های مصنوعی محکم تر و مدت زمان بیشتری روی ناخن قرار محکم قرار بگیرند و بچسبند . هم چنین دقت کنید که اندازه هر ده ناخن مصنوعی مناسب باشد و آن ها را قبل از بکارگیری، به ترتیب شماره و اندازه در کنار هم قرار دهید . این کار تضمین می کند که شما بهترین و مناسب ترین گزینه را برای هر ناخن انتخاب  می کنید .

هم چنین در هنگام استفاده از ناخن مصنوعی، گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارند .

بعضی از ناخن های مصنوعی به چسب مایع نیاز دارند در حالی که برای چسباندن برخی دیگر باید از چسب های دو طرفه استفاده کنید تا ناخن را در محل مناسب فیکس شود . هم چنین ناخن کارها در مورد چگونگی مراقبت از ناخن های طبیعی توضیح می دهند که بکارگیری چسب های دو طرفه بجای چسب مایع، برای چسباندن ناخن مصنوعی هیچ خطری برای ناخن های طبیعی شما به همراه ندارد و گزینه بهتری است . ناخن هایی که با چسب مایع مورد استفاده قرار می گیرند، در صورتی که به نحوه صحیح برداشته نشوند ممکن است منجر به آسیب شوند .

حالا که صحبت از نحوه ریمو کردن ناخن شد، بهتر است بدانید که اگر ناخن مصنوعی های قبلی شما هنوز هم قوی و بدون کوچک ترین مشکلی باقی مانده اند اما شما تمایل دارید از ناخن مصنوعی های جدید استفاده کنید، دقت کنید؛

حتی اگر چسب دو طرفه هنوز هم به خوبی به ناخن چسبیده باشد، جدا کردن آن باعث ایجاد آسیب در ناخن ها خواهد شد .

می توانید با کمک آب گرم و روغن یا کمی آستون ، این کار را بدون هیچ آسیبی انجام دهید . اگر ناخن های شما با چسب مایع فیکس شده اند باید آن ها را حداقل به مدت 15 تا 30 دقیقه در یک محصول که پایه آن استون است قرار دهید تا خیس بخورند .

اگر قبل از اینکه تصمیم بگیرید کل ناخن مصنوعی های تان را ریمو کنید، یکی از ناخن های مصنوعی خود را بر حسب اتفاق از دست دادید یا شکسته شده است ، ناخن کارها برای بهداشت و داشتن ظاهری مطبوع و خوشایند توصیه ی کنند که ناخن مصنوعی را در آورده و آن را با یک عدد جدید، جایگزین کنید .

بعضی از بسته بندی ناخن های مصنوعی آماده شامل ناخن های اضافه هم هستند . که در چنین موقعیت هایی که به هر دلیل ناخن ها می افتند و گم می شوند، بسیار به دردتان می خورند و مشکل تان را حل می کنند .

در ادامه تصاویر چند عدد از کیت های محبوب ناخن مصنوعی در خانه را مشاهده کنید.

استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

 

استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

 

استفاده از ناخن مصنوعی در روزهای قرنطینه

 

 

مغازه های و داروخانه های محل زندگی شما به احتمالا زیاد دارای ناخن مصنوعی های آماده بسیار متنوعی می باشند ، پس یادت نرود که در دفعات بعد حتما از آن ها نیز بازدید کنید تا بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید .

 

منبع مقاله :

https://fashionmagazine.com/face-body/nails/press-on-nails-are-having-a-major-moment-right-now/

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها